000 01981nam a22004097a 4500
999 _c5534
_d5534
003 MN-UlMNUE
005 20210204133907.0
008 180814b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
037 _bМагистрын бүтээл
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
082 _a371.1
082 _bБ 728
100 _aБулан П.
245 0 _aБиеийн тамирын хичээлийн үр дүнг үнэлж буй багшийн үнэлгээний өнөөгийн байдал
_bМагистрын бүтээл
_cУдирд. Д.Баярлах
250 _a0
260 _c2016
_aУлаанбаатар
300 _a164х.
440 _aЕрөнхий боловсролын сургуулийн ахлах ангийн сурагчдын хөнгөн атлетикийн жишээн дээр
490 _v0
653 _aАхлах ангийн сурагчдын бие бялдар
653 _aҮнэлгээ
653 _aБиеийн тамирын сургалтын үнэлгээ
653 _aҮнэлгээ боловсруулах
653 _aАхлах ангийн сурагчдын физиологийн онцлог
653 _aСурагчдын тэсвэрийн чанар
653 _aХурдны чанар
653 _aХарайлт
653 _aХөнгөн атлетик
653 _aСтандарт үнэлгээ
653 _aСтандарт бус үнэлгээ
653 _aрубрикийн арга
740 _aАхлах ангийн сурагчдын сэтгэц-физиологийн онцлог
_aХичээлийн үнэлгээний талаарх үзэл онол
_aХөнгөн атлетикийн хичээлийг рубрикийн аргаар үнэлж, туршсан судалгааны үр дүн
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EcibK1C_KzpIoKsQbvJ1zfsBb1gW4Y3loz8vSWPHQpD0rg?e=57LjHg
942 _2ddc
_cMAG