000 | 02304nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20211007123327.0 | ||
008 | 180826b2008 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99929-0-597-2 _c3150 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a510'071 _bС747 |
||
100 | _aГанбаатар Т. | ||
245 | 0 | _aСурах үйлийн баримжаагаар суралцахуйг дэмжих арга зүй. Боловсролын түвшин:Суурь. Хичээл:Математик. Бүлэг сэдэв:Геометр,функц | |
246 | _aБоловсролын түвшин:Суурь. Хичээл:Математик. Бүлэг сэдэв:Геометр,функц | ||
250 | _a2 дахь хэвлэл | ||
260 |
_c2008 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a126х. _c29см _bФото, схем, график |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэ удаагийн зөвлөмжийн зорилго нь туршилт судалгааны үр дүнд тулгуурлан мэдлэг бүтээлгэх арга зүйн онолын үндсэн зарчмуудад үндэслэн бүлэг сэдэв болон ээлжит хичээлийн арга зүйг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх аргачлалыг зөвлөхөд оршино. | ||
504 | _aНомзүй х.126 | ||
505 |
_aЭнэ удаагийн зөвлөмжийн зорилго нь туршилт судалгааны үр дүнд тулгуурлан мэдлэг бүтээлгэх арга зүйн онолын үндсэн зарчмуудад үндэслэн бүлэг сэдэв болон ээлжит хичээлийн арга зүйг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх аргачлалыг зөвлөхөд оршино. _t1-р бүлэг. Хичээлийн шинэ арга зүй _t2-р бүлэг. Туршилт судалгаа _t3-р бүлэг. Математик сургалтын үнэлгээ |
||
653 | _aГеометр | ||
653 | _aҮнэлгээ | ||
653 | _aСуурь боловсрол | ||
700 | _aУ. Доёд | ||
700 | _aЦ. Далайжамц | ||
700 | _aЭ. Чойсүрэн | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c55442 _d55442 |