000 02304nam a22003377a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20211007123327.0
008 180826b2008 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99929-0-597-2
_c3150
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a510'071
_bС747
100 _aГанбаатар Т.
245 0 _aСурах үйлийн баримжаагаар суралцахуйг дэмжих арга зүй. Боловсролын түвшин:Суурь. Хичээл:Математик. Бүлэг сэдэв:Геометр,функц
246 _aБоловсролын түвшин:Суурь. Хичээл:Математик. Бүлэг сэдэв:Геометр,функц
250 _a2 дахь хэвлэл
260 _c2008
_aУлаанбаатар
300 _a126х.
_c29см
_bФото, схем, график
490 _v0
500 _aЭнэ удаагийн зөвлөмжийн зорилго нь туршилт судалгааны үр дүнд тулгуурлан мэдлэг бүтээлгэх арга зүйн онолын үндсэн зарчмуудад үндэслэн бүлэг сэдэв болон ээлжит хичээлийн арга зүйг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх аргачлалыг зөвлөхөд оршино.
504 _aНомзүй х.126
505 _aЭнэ удаагийн зөвлөмжийн зорилго нь туршилт судалгааны үр дүнд тулгуурлан мэдлэг бүтээлгэх арга зүйн онолын үндсэн зарчмуудад үндэслэн бүлэг сэдэв болон ээлжит хичээлийн арга зүйг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх аргачлалыг зөвлөхөд оршино.
_t1-р бүлэг. Хичээлийн шинэ арга зүй
_t2-р бүлэг. Туршилт судалгаа
_t3-р бүлэг. Математик сургалтын үнэлгээ
653 _aГеометр
653 _aҮнэлгээ
653 _aСуурь боловсрол
700 _aУ. Доёд
700 _aЦ. Далайжамц
700 _aЭ. Чойсүрэн
942 _2ddc
_cBK
999 _c55442
_d55442