000 03056nam a22003617a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20210325055108.0
008 180826b1981 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c962.5
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a371'078
_bТ 594
100 _aТөрболд Ч.
245 0 _aСургалтанд техник хэрэгсэл хэрэглэх арга зүйн үндэс:
_cРед: Г. Даваасамбуу
250 _a0
260 _c1981
_aУлаанбаатар
_bБНМАУ Сайд нарын зөвлөлийн улсын дээд, тусгай-техник мэргэжлийн боловсролын хорооны хэвлэл
300 _a187х.
_bХүснэгт, зураг
_c21см
490 _v0
500 _aЭнэхүү номын бүтцийн хувьд дөрвөн бүлэгтэй бөгөөд 1-р бүлэгт сургалтанд техник хэрэгслийг хэрэглэх онол практикийн асуудлыг тусгаж, 2-р бүлэгт дэлгэцэн үзүүлэнг хэрэглэх жишээг, оруусан юм. 3-р бүлэгт сургалтын техник хэрэгслийн ангилал, 4-р бүлэгт манай сургуулиудад хэрэглэж байгаа техник хэрэгслийн тодорхойлолт ба дээд сургуульд хэрэглэх арга зүйн асуудлаас тусгасан болно.
505 _aЭнэхүү номын бүтцийн хувьд дөрвөн бүлэгтэй бөгөөд 1-р бүлэгт сургалтанд техник хэрэгслийг хэрэглэх онол практикийн асуудлыг тусгаж, 2-р бүлэгт дэлгэцэн үзүүлэнг хэрэглэх жишээг, оруусан юм. 3-р бүлэгт сургалтын техник хэрэгслийн ангилал, 4-р бүлэгт манай сургуулиудад хэрэглэж байгаа техник хэрэгслийн тодорхойлолт ба дээд сургуульд хэрэглэх арга зүйн асуудлаас тусгасан болно.
_tСургалтанд техник хэрэгслийг хэрэглэх арга зүйн зарим асуудал
_tДэлгэцэн үзүүлэнг хэрэглэх жишээнүүд
_tСургалтын техник хэрэгслийн ангилал
_tСургалтын техник хэрэгсэл
653 _aФото үзүүлэн, дэлгэцэн үзүүлэн
653 _aКинематик
653 _aАппарат, зурагт, радио, телескоп
653 _aДуут хэрэгсэл
653 _aАудиовизиаль
653 _aМеханик
653 _aДинамика
653 _aГидростатикийн гайхамшиг
653 _aЦахилгаан
700 _aБадамсамбуу З., Жигжидсүрэн Л.
942 _2ddc
_cBK
999 _c60893
_d60893