000 03022nam a22002537a 4500
999 _c65224
_d65224
003 MN-UlMNUE
005 20210204161150.0
008 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
035 _a4024
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a907.2
_bТ 826
110 _aStudia Historica Instituti Historiae Academiae Scientiarum Reipublicae Populi Mongolici
245 0 _aТүүхийн судлал Tomus XV Fasc 1-12
_cPед.Ө. Жадар
246 _aЦахим хувилбартай, ХӨДӨЛМӨРЧДИЙН ЕРӨНХИЙ БОЛОВСРОЛЫН СУРГУУЛИЙН ҮҮСЭЛ, ХӨГЖЛИЙН АСУУДЛААС
260 _c1980
_aУлаанбаатар
_bШинжлэх ухааны Академийн хэвлэх
300 _a120х.
_c23см
490 _vТ.XV
505 _tШ.Нацагдорж. Халх голын ялалтын түүхэн ач холбогдол
_tЧ.Дашдаваа, Ц.Ишдорж. Халх голын байлдааны түүх бичлэгийн асуудалд
_tШ.Бира, БНМАУ-д түүх бичлэгийг хэрхэн судалж байгаа тухай
_tЧ.Бадамхатан. МАХН-ын үндэстний асуудлаархи бодлого (1921-1940)
_tЧ.Дашдаваа. Хөдөлмөрчдийн ерөнхий боловсролын үүсэл, хөгжлийн асуудлаас
_tР.Вяткин. Дэлхий дахины ба Азийн ард түмний түүхийн зарим асуудал өнөөгийн хятадын түүх бичлэгт
_tА.Гапоненко. Октябрийн хувьсгал ба ЗХУ-ын социалист байгуулалтын туршлагыг маоистууд гуйвуулж буйш шүүмжлэх нь
_tА.Л.Нарочницкий. ЗСБНХЦ-ын түүхийн үндсэн үеийш маогийнхнаас гуйвуулж буйг шүүмжлэх нь
_tС.Л.Тихвинский. Их хан үндэстний жанжлах үзлийг дэвэргэх явдалтай тэмцэх нь түүхийн шинжлэх ухааны чухал зорилт мөн
_tМ.Воротников, Ч.Жүндэрнамжил нарын дурдатгалууд
_tМэдээлэл
_tШүүмж, ном зүй
_aЦахим хувилбартай, ХӨДӨЛМӨРЧДИЙН ЕРӨНХИЙ БОЛОВСРОЛЫН СУРГУУЛИЙН ҮҮСЭЛ, ХӨГЖЛИЙН АСУУДЛААС
653 _aТүүхийнсудлалцуврал
856 _uhttps://www.academia.edu/44803794/%D0%A5%D3%A8%D0%94%D3%A8%D0%9B%D0%9C%D3%A8%D0%A0%D0%A7%D0%94%D0%98%D0%99%D0%9D_%D0%95%D0%A0%D3%A8%D0%9D%D0%A5%D0%98%D0%99_%D0%91%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%92%D0%A1%D0%A0%D0%9E%D0%9B%D0%AB%D0%9D_%D0%A1%D0%A3%D0%A0%D0%93%D0%A3%D0%A3%D0%9B%D0%98%D0%99%D0%9D_%D2%AE%D2%AE%D0%A1%D0%AD%D0%9B_%D0%A5%D3%A8%D0%93%D0%96%D0%9B%D0%98%D0%99%D0%9D_%D0%90%D0%A1%D0%A3%D0%A3%D0%94%D0%9B%D0%90%D0%90%D0%A1
942 _2ddc
_cMBOOK