000 | 02194nam a22003977a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220630165947.0 | ||
008 | 200901t19731973mp ||||f ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c161 | ||
035 | _a4528 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a155.4 _bМ 296 |
||
100 | _aМатлин Е.К. | ||
110 | _aБНМАУ. Ардын боловсролын яам | ||
245 | 0 |
_aСурагчдын ёс суртахууны хүмүүжлийн сэтгэл зүйн үндэс _c(Ред. Г. Дэмбэрэл; Орч. Н. Цэвгээ; Хян. Б. Банзрагч, Ц. Нямжав) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c1973 _aУлаанбаатар _bД. Сүхбаатарын нэрэмжит хэвлэлийн комбинат |
||
300 |
_a124х. _c20см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү товхимлыг бичихдээ сурган хүмүүжүүлэх зүй, сэтгэл судлалын орчин үеийн судалгаа дүгнэлтүүд дээр тулгуурласан. Түүнээс гадна сурагчдын сурах хийгээд зан явдлын байдалд хийсэн өөрийн сурган хүмүүжүүлэх ажиглалт, судалгаа, туршилтыг ашигласан. | ||
504 | _aНомзүй х. 123 | ||
505 |
_tДэвшүүлэн шийдвэрлэх асуудал ба судалгааны арга зүйн мөн чанар _tСурагчдыг насны байдлаар тодорхойлох нь _tСурагчдын сэтгэл зүйн зөрчилт чанар _tХүүхдийн хүмүүжлийн процесст явуулсан судалгааны ерөнхий дүн |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aЁс суртахуун | ||
653 | _aЗан суртахуун | ||
653 | _aХүүхдийн хүмүүжил | ||
653 | _aХүүхдийн хөгжил | ||
653 | _aХариуцлага | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c65851 _d65851 |