000 02194nam a22003977a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220630165947.0
008 200901t19731973mp ||||f ||||a001 0 mon d
020 _c161
035 _a4528
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a155.4
_bМ 296
100 _aМатлин Е.К.
110 _aБНМАУ. Ардын боловсролын яам
245 0 _aСурагчдын ёс суртахууны хүмүүжлийн сэтгэл зүйн үндэс
_c(Ред. Г. Дэмбэрэл; Орч. Н. Цэвгээ; Хян. Б. Банзрагч, Ц. Нямжав)
250 _a0
260 _c1973
_aУлаанбаатар
_bД. Сүхбаатарын нэрэмжит хэвлэлийн комбинат
300 _a124х.
_c20см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
500 _aЭнэхүү товхимлыг бичихдээ сурган хүмүүжүүлэх зүй, сэтгэл судлалын орчин үеийн судалгаа дүгнэлтүүд дээр тулгуурласан. Түүнээс гадна сурагчдын сурах хийгээд зан явдлын байдалд хийсэн өөрийн сурган хүмүүжүүлэх ажиглалт, судалгаа, туршилтыг ашигласан.
504 _aНомзүй х. 123
505 _tДэвшүүлэн шийдвэрлэх асуудал ба судалгааны арга зүйн мөн чанар
_tСурагчдыг насны байдлаар тодорхойлох нь
_tСурагчдын сэтгэл зүйн зөрчилт чанар
_tХүүхдийн хүмүүжлийн процесст явуулсан судалгааны ерөнхий дүн
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aЁс суртахуун
653 _aЗан суртахуун
653 _aХүүхдийн хүмүүжил
653 _aХүүхдийн хөгжил
653 _aХариуцлага
942 _2ddc
_cBK
999 _c65851
_d65851