000 | 01688nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c65857 _d65857 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200821105239.0 | ||
008 | 200821t19961996mp adp|f ||||a00| 0 mon d | ||
020 | _c1950 | ||
035 | _a285 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a153.994 _bХ856 |
||
100 | _aБатдэлгэр Ж. | ||
110 | _aБоловсрол судлалын үндэсний хүрээлэн | ||
245 | 0 |
_aХүүхдийн оюун ухааны хөгжлийн ерөнхий төвшинг тодорхойлох сорил _c(Хян. Ж. Батдэлгэр) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c1996 _aУлаанбаатар _bБоловсрол судлалын хүрээлэн |
||
300 |
_a38х. _bФото, график _c21см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү тест нь 11 дэд сорилтой. Дэд сорилууд нь үг ярианы ба зурган (дүрс) тест гэсэн хоёр үндсэн хэсэгтэй. Дэд сорил бүрийн зориулалт, хийх аргачлал, хэрэглэх материалыг тодорхой заасан бүтээл юм. | ||
505 |
_t"Тест"-ийн тухай товчхон _tОюун ухааны тестийн Монгол хувилбар боловсруулсан байдал, хэрэглэх боломж _tСорилууд _tХавсралт |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aСудалгаа | ||
653 | _aСорил | ||
653 | _aТест | ||
700 |
_aМягмар О. _aЦэндсүрэн Т. _aДашхүү Д. |
||
942 |
_2ddc _cBK |