000 | 01400nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c65862 _d65862 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190109163115.0 | ||
008 | 180827t1989 mp f |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a4533 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a150 _bХ 269 |
||
100 | _aХатантөмөр Ц. | ||
245 | 0 |
_aБүтээлч сэтгэхүйн тухай _cРед. Б. Даваа; Хяна. Т. Эрдэнэчимэг |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c1989 _aУлаанбаатар _bУлсын хэвлэлийн газар |
||
300 |
_a72х. _c17см |
||
490 | _v58 | ||
500 | _aОдоо судалгаа шинжилгээний ажлыг урьдын адил хэсэг цөөнх бус, сая сая хүмүүс өдөр тутам эрхлэн, шинжлэх ухаан нийгмийн амьдралын бүхий л салбарт нэвтрэв. | ||
505 | _tБүтээлч сэтгэхүйг судалсан түүхээс Практик ба сэтгэхүй Сэтгэхүйн хоёр үүрэг Бүтээлч сэтгэхүй Мэдлэгийн хоёр хэлбэр Мэдлэг олж авах арга болон хөгжих арга Мэдлэг олж авах арга болон хөгжих арга Мэдлэг үнэн зөв болох нь | ||
521 | _a+16 | ||
942 |
_2ddc _cBK |