000 01825nam a22003617a 4500
999 _c65884
_d65884
003 MN-UlMNUE
005 20200831102517.0
008 200831t19951995mp ||||f ||||a001 0 mon d
020 _c1500
035 _a4556
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a155.4
_bД542
100 _aДорж Ц.
110 _aСургалтын агуулга арга зүйн институт
245 0 _aСуралцагсдад сэтгэхүйн үйлдэл төлөвшүүлэх арга зам
_c(Ред. Д. Дашхүү)
250 _a0
260 _c1995
_aУлаанбаатар
_bСААЗИ-ийн хэвлэх цех
300 _a36х.
_c21см
490 _v0
500 _aТовхимолд сэтгэхүйн үйлдлүүд, түүний сэтгэхүйн хөгжилд гүйцэтгэх үүрэг, сурагчдын сэтгэхүйн үйлдлүүдийн төлөвшилтийг судалсан судалгааны үр дүн болон сургалтын явцад тэдгээрийг хэрхэн төлөвшүүлж болохыг тодорхой жишээнд тулгуурлан тайлбарласан.
504 _aНомзүй х. 36
505 _tСэтгэхүй, сэтгэхүйн үйлдлийн тухай товчхон
_tСэтгэхүйн задлан шинжлэх, цэгцлэн нэгтгэх үйлдэл
_tСэтгэхүйн жиших үйлдэл
_tСэтгэхүйн ерөнхийлөн дүгнэх үйлдэл
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aЖиших
653 _aЗадлан шинжлэх
653 _aХийсвэрлэх
653 _aТодруулах
653 _aНэгтгэх
942 _2ddc
_cBK