000 | 01825nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c65884 _d65884 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200831102517.0 | ||
008 | 200831t19951995mp ||||f ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c1500 | ||
035 | _a4556 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a155.4 _bД542 |
||
100 | _aДорж Ц. | ||
110 | _aСургалтын агуулга арга зүйн институт | ||
245 | 0 |
_aСуралцагсдад сэтгэхүйн үйлдэл төлөвшүүлэх арга зам _c(Ред. Д. Дашхүү) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c1995 _aУлаанбаатар _bСААЗИ-ийн хэвлэх цех |
||
300 |
_a36х. _c21см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aТовхимолд сэтгэхүйн үйлдлүүд, түүний сэтгэхүйн хөгжилд гүйцэтгэх үүрэг, сурагчдын сэтгэхүйн үйлдлүүдийн төлөвшилтийг судалсан судалгааны үр дүн болон сургалтын явцад тэдгээрийг хэрхэн төлөвшүүлж болохыг тодорхой жишээнд тулгуурлан тайлбарласан. | ||
504 | _aНомзүй х. 36 | ||
505 |
_tСэтгэхүй, сэтгэхүйн үйлдлийн тухай товчхон _tСэтгэхүйн задлан шинжлэх, цэгцлэн нэгтгэх үйлдэл _tСэтгэхүйн жиших үйлдэл _tСэтгэхүйн ерөнхийлөн дүгнэх үйлдэл |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aЖиших | ||
653 | _aЗадлан шинжлэх | ||
653 | _aХийсвэрлэх | ||
653 | _aТодруулах | ||
653 | _aНэгтгэх | ||
942 |
_2ddc _cBK |