000 02404nam a22003497a 4500
999 _c66272
_d66272
003 MN-UlMNUE
005 20200910122110.0
008 200910t20032003mp ||||f ||||a001 0 mon d
020 _c1000
035 _a4973
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.1
_bО634
100 _aОюун Ц.
110 _aУБИС, МННХ (Соросын сан)
245 0 _aБагшийн хөгжлийн арга зүйн зарим асуудалд: Багш 2005 хөтөлбөр 3
_c(Хян. Б. Жадамба (д-р(), проф.))
250 _a3 дахь цуврал
260 _c2003
_aУлаанбаатар
_bМөнхийн үсэг
300 _a41х.
_bСхем
_c20см
490 _v0
500 _aЭнэхүү номыг боловсролын шинэтгэлийн хүрээнд багшийн хөгжил, багшийг хөгжүүлэх үйл явцыг бүх нийтээр ойлгож, зохион байгуулах үйлсэд онол, аргазүйн хувьд дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор бичсэн.
504 _aНомзүй х. 41
505 _t-Оюунлаг багш"-ийн хөгжил
_tБагшийн хөгжилд оролцогчид ба тэдгээрийн үүрэг оролцоо
_tБагшийг хөгжүүлэх нөөц
_tӨөрчлөлт, шинэчлэлд хэрхэн хандахаас багшийн хөгжил шалтгаална.
_tБагшийн хөгжлийг судлах судалгааны аргууд
_tБагшийг хөгжүүлэх арга зам
_tАжлын байран дээр нь багшийг хөгжүүлэх
_tСургалт-семинар бол бүлгээр хөгжих нэгэн хэрэгсэл
_tСудалгаа шинжилгээний ажил бол багшийг хөгжүүлэх хэрэгсэл
_tБагшийг хөгжүүлэх сургалтын модуль загвар
_tБашийн хөгжлийн бүтцэжсэн хүрээ
_tБагшийн хөгжлийн стратеги
_tБагшийн хөгжлийн үр дүн
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aБагшийн ёс зүй
653 _aБагшийн гоо зүй
653 _aБоловсрол
653 _aТөлөвшилт
942 _2ddc
_cBK