000 | 02404nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c66272 _d66272 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200910122110.0 | ||
008 | 200910t20032003mp ||||f ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c1000 | ||
035 | _a4973 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.1 _bО634 |
||
100 | _aОюун Ц. | ||
110 | _aУБИС, МННХ (Соросын сан) | ||
245 | 0 |
_aБагшийн хөгжлийн арга зүйн зарим асуудалд: Багш 2005 хөтөлбөр 3 _c(Хян. Б. Жадамба (д-р(), проф.)) |
|
250 | _a3 дахь цуврал | ||
260 |
_c2003 _aУлаанбаатар _bМөнхийн үсэг |
||
300 |
_a41х. _bСхем _c20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү номыг боловсролын шинэтгэлийн хүрээнд багшийн хөгжил, багшийг хөгжүүлэх үйл явцыг бүх нийтээр ойлгож, зохион байгуулах үйлсэд онол, аргазүйн хувьд дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор бичсэн. | ||
504 | _aНомзүй х. 41 | ||
505 |
_t-Оюунлаг багш"-ийн хөгжил _tБагшийн хөгжилд оролцогчид ба тэдгээрийн үүрэг оролцоо _tБагшийг хөгжүүлэх нөөц _tӨөрчлөлт, шинэчлэлд хэрхэн хандахаас багшийн хөгжил шалтгаална. _tБагшийн хөгжлийг судлах судалгааны аргууд _tБагшийг хөгжүүлэх арга зам _tАжлын байран дээр нь багшийг хөгжүүлэх _tСургалт-семинар бол бүлгээр хөгжих нэгэн хэрэгсэл _tСудалгаа шинжилгээний ажил бол багшийг хөгжүүлэх хэрэгсэл _tБагшийг хөгжүүлэх сургалтын модуль загвар _tБашийн хөгжлийн бүтцэжсэн хүрээ _tБагшийн хөгжлийн стратеги _tБагшийн хөгжлийн үр дүн |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aБагшийн ёс зүй | ||
653 | _aБагшийн гоо зүй | ||
653 | _aБоловсрол | ||
653 | _aТөлөвшилт | ||
942 |
_2ddc _cBK |