000 | 02248nam a22003977a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220629140038.0 | ||
008 | 200522t20012001mp ade|f ms||a001 0 mon d | ||
020 | _c5000 | ||
035 | _a811 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a001.42 _bЖ121 |
||
100 | _aЖадамба Б. | ||
245 | 0 |
_aСудалгааны арга зүй. _c(Хян. О. Лхагва) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2001 _aУлаанбаатар _bТоонот принт |
||
300 |
_a226х. _bСхем, график _c26см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aСудлаач бүрийн зайлшгүй мэдвэл зохих судалгааны арга зүйн ерөнхий хэсэг, сургалтын прагматик талын дутагдалтай байдлаас шалтгаалан бий болж судалгаанд олон жилийн турш бараг өөрчлөгдөхгүй байгаа доголдол болох цуглуулсан баримтад задлан шинжилгээ, дүгнэлт хийх арга зүйг шинэчлэх чиглэл гэсэн хэсгүүдэд та бүхний анхаарлыг хандуулахыг зорьсон. | ||
504 | _aНомзүй х.227 | ||
505 |
_tТанин мэдэхүйн онол _tШинжлэх ухааны судалгаа _tСудалгааны сэдэв, асуудал _tОнолын бүтэцчилсэн хүрээ, таамаглал _tСудалгааны төлөвлөлт _tХувьсагчийг хэмжих _tМатематик статистик ба түүвэр _tБаримт цуглуулах арга _tБаримтад задлан шинжилгээ, тайлбар хийх _tСудалгааны тайлан _tХавсралт |
||
520 | _aОюутан, Багш нарт зориулсан | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aАжиглалт | ||
653 | _aТүүвэр | ||
653 | _aХэмжилт | ||
653 | _aТуршилт | ||
653 | _aХарьцуулалт | ||
700 | _aЦ. Чимэдлхам | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c68011 _d68011 |