000 02248nam a22003977a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220629140038.0
008 200522t20012001mp ade|f ms||a001 0 mon d
020 _c5000
035 _a811
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a001.42
_bЖ121
100 _aЖадамба Б.
245 0 _aСудалгааны арга зүй.
_c(Хян. О. Лхагва)
250 _a0
260 _c2001
_aУлаанбаатар
_bТоонот принт
300 _a226х.
_bСхем, график
_c26см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
500 _aСудлаач бүрийн зайлшгүй мэдвэл зохих судалгааны арга зүйн ерөнхий хэсэг, сургалтын прагматик талын дутагдалтай байдлаас шалтгаалан бий болж судалгаанд олон жилийн турш бараг өөрчлөгдөхгүй байгаа доголдол болох цуглуулсан баримтад задлан шинжилгээ, дүгнэлт хийх арга зүйг шинэчлэх чиглэл гэсэн хэсгүүдэд та бүхний анхаарлыг хандуулахыг зорьсон.
504 _aНомзүй х.227
505 _tТанин мэдэхүйн онол
_tШинжлэх ухааны судалгаа
_tСудалгааны сэдэв, асуудал
_tОнолын бүтэцчилсэн хүрээ, таамаглал
_tСудалгааны төлөвлөлт
_tХувьсагчийг хэмжих
_tМатематик статистик ба түүвэр
_tБаримт цуглуулах арга
_tБаримтад задлан шинжилгээ, тайлбар хийх
_tСудалгааны тайлан
_tХавсралт
520 _aОюутан, Багш нарт зориулсан
521 _a+18
653 _aАжиглалт
653 _aТүүвэр
653 _aХэмжилт
653 _aТуршилт
653 _aХарьцуулалт
700 _aЦ. Чимэдлхам
942 _2ddc
_cBK
999 _c68011
_d68011