000 03220nam a22003017a 4500
999 _c68501
_d68501
003 MN-UlMNUE
005 20190215175407.0
008 180827b1973 mp l|||| |||| 00| 0 mon d
020 _c405
035 _a7175
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23'071
_bХ892
110 _aСурган хүмүүжүүлэх хүрээлэн
245 0 _aХэл бичиг уран зохиолын хичээлийн зөвлөмж 5-р анги
_cРед Өлзийхутаг Ц, Гомбожав Д.
250 _a0
260 _c1973
_aУлаанбаатар
_bД.Сүхбаатар компани
300 _a114х.
_c19см
490 _v0
500 _aЭмхэтгэгчид цувралдаа багш нарт тусламж болгон V ангийн хэл бичиг ба уран зохиолын хичээл заах арга зүйн зөвлөмж боловсруулжээ
505 _t5-р ангийн хэл бичгийн хичээлийн агуулга
_tҮг зүй үгийг аймаглах ёсыг заах
_tҮг аймаглах учрыг заах Жинхэнэ нэрийг заах
_tЖинхэнэ нэрийн тоог заах
_tТийн ялгалыг заах
_tХамаатуулах ёсыг заахад анхаарах зүйл
_tТэмдэг нэрийг заах тухай Тэмдэг нэр гэсэн ухагдахуун ба түүний шинжийг ойлгуулах арга
_tТэмдэг нэрийн зэргийг заах
_tТэмдэг нэр үүсэх ёсыг заах
_tТэмдэг нэрийг жинхэнэ нэрийн утгаар хэрэглэх тухай
_tСурагчдын сурлагыг бат бэх болгох ба шалгаж хянах ажил
_tТооны нэрийг заах Тооны нэр ба түүний онцлог
_tТооны нэр үүсэх тухай
_tТооны нэр жинхэнэ нэрийн утгатай болох тухай
_tТооны нэрийг хэрэглэх тухай
_tТөлөөний үгийг заах
_tҮйл үгийг заах Үйл үгийн тухай
_tҮйл үгийн шинжийн тухай
_tҮйл үгийн төлөвийн тухай
_tЯриа бичгийн дадлага олгох хичээл
_tЛавлах материал
_tУран зохиолын багш нарт өгөх зөвлөмж V ангид үзэх "Уран зохиолын унших бичгийн" тухай
_tСурагчдад олгох онолын мэдлэг
_tУнших бичгийн асуулт даалгаврын хэсэг дээр сурагчдыг ажиллуулах
_tЗаах арга зүйн асуудлаас
_tV ангид үзэх уран зохиолын материалыг хичээл тус бүрээр хуваарилсан байдал
_tАнгиас гадуур унших зохиолууд
653 _aҮйл үгийн төлөв: үйл үгийн цаг заах төлөв
653 _aҮйл үгийн захирах хүсэх төлөв
653 _aҮйлт нэр
653 _aҮйл үгийн нөхцөл үйл үгийн төлөв
942 _2ddc
_cBK