000 06497nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220718114911.0
008 180827b1988 mp l|||| |||| 00| 0 mon d
020 _c427.5
035 _a271
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a494.23'071
_bМ692
110 _aСурган хүмүүжүүлэх хүрээлэн
245 0 _aМонгол хэл заах аргын зөвлөмж 4-6-р анги
_cРед Оюун Ц.
250 _a0
260 _c1988
_aУлаанбаатар
_bАрдын боловсролын яамны хэвлэл
300 _a247х.
_c19см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
500 _aЗохиогчид монгол хэлний хичээлийн программын шинэтгэлийн дагуу зассан IV-VI ангийн сурах бичигт уялдуулан заах аргын зөвлөмж боловсруулжээ
505 _tIV ангийн монгол хэлбичгийн хичээлийн шинэ программын онцлог, үндсэн зорилт, анхаарах зүйл
_tӨгүүлбэрзүй заах арга Зорилго, анхаарах зүйл, бага ангид үзсэн өгүүлбэрийн тухай мэдлэгийг бататгах ажил, өгүүлбэрийн дотолрх үгсийн холбоо, өгүүлбэрийн гишүүд, нийлмэл өгүүлбэрийн тухай
_tАвиазүй заах арга Зорилго, онцлог, хэлний авиа, өгүүлэхийн эрхтэн, авиа үсэг хоёр, цагаан толгой, гийгүүлэгч авианы тухай заахад анхаарах зүйл, чанга сул, хатуу, зөөлөн гийгүүлэгчийн тухай, хэл, уруул оролцох байдлаар ангилах Эгшиг авиа, ангиллыг таниулах, туслах 6 эгшиг үсгийн тухай, өргөлтөт богино ба балархай эгшиг, урт, хос эгшиг, эгшиг зохицох ёс, авиазүйн задлал хийх
_tЗөв дуудах зүй, сурагчдыг сургах нь Утга зохиолын хэлний дуудлагын норм, сургах агуулга, арга
_tҮсгийн дүрэмд сургах Шинэ үсгийн дүрэм IV ангид олгох мэдлэгийн хэр хэмжээ, муу эзэмшиж буйн шалтгаан, зөв бичүүлж сургах зарчим, мэдлэг, зөв бичих зүйн үүднээс гийгүүлэгчийг ангилах, заах, Эгшигт гийгүүлэгч, "Н", "Г" гийгүүлэгч, ялгах эгшиг, үгийн дунд орсон Б, В, заримдаг гийгүүлэгч эгшиггүй,эгшигтэй бичигдэх дүрэм, эгшигт заримдаг гийгүүлэгчийн дүрмийг нэгтгэн дүгнэх дасгал, хатуу зөөлний тэмдгийг заах
_tҮгсийн сангийн зарим асуудлыг заах Үгсийн сангийн ойлголт өгөх, ойролцоо, эсрэг утгатай, ижил дуудлагатай үгийг заах
_tЯриа бичгийн дадлага хичээлийг заах хэлбичгийн бусад хичээлтэй холбох, бие даасан цагт дагнан явуулах арга
_tIV ангийн монгол хэлний хичээлийн үлгэрчилсэн хуваарь
_tV анги Үгийн бүтэц
_tҮг бүлэглэх
_tҮгсийн аймаг Жинхэнэ нэрийг заах Ерийн ба оноосон нэрийг заах, жинхэнэ нэр бүтэх, хувилал, нэрийн тоог заах, тийн ялгал, хамаатуулах ёсыг заах
_tТэмдэг нэрийг заах Тэмдэг нэр бүтэх ёсыг заах, жинхэнэ нэрийн үүргээр хэрэглэх ёсыг таниулах, зэргийг заах
_tТооны нэрийн аймаг Тооны нэрийг таниулах, зүйлийг заах, бусад аймаг үгстэй харьцуулах
_tҮйл үгийн талаар олгох үндсэн мэдлэг Үйл үг бүтэх, хэв, байдал, төлөвийн тухай, үйл үг нөхцөл үйлийн нөхцөлөөр хувилах, үйлт нэр, туслах ба дутмаг үйл үг
_tТөлөөний үгийг заах
_tV ангийн монгол хэлний хичээлийн үлгэрчилсэн хуваарь
_tVI ангийн монгол хэлний хөтөлбөрт орсон өөрчлөлт, сурах бичигт тусгасан нь
_tVI ангийн монгол хэлний хичээлийн үлгэрчилсэн хуваарь
_tVI ангийн монгол хэлний хичээлийн зорилт, заахад баримтлах шаардлага
_tVI ангийн хэлбичгийн сурах бичиг ба сурагчлыг ажиллуулахад багшаас анхаарах зүйл
_tҮг зүйн хичээлүүдийг заах
_tДайвар үгийг заах
_tТуслах үгийн аймгийг заах
_tДагавар үгийг заах
_tСул үгийг заах
_tЗөв найруулан бичих анхны мэдэгдэхүүн ба яриа бичгийн дадлага хичээлийг заах
_tӨгүүлбэрзүйн хичээлүүдийг заах
_tҮг холбох ёсон
_tХолбоо үгийн тухай заах
_tХолбоо үг бүтэх ёсны тухай заах
_tҮг холбох арга гэсэн сэдвийг заах
_tЧөлөөт ба чөлөөт бус холбоо үгийг заахад анхаарах зарим асуудал
_tӨгүүлбэрийн гишүүдийг заах
_tХарилцан ба ганцаарын ярианы тухай заах
653 _aЯрианы хэл
653 _aУтга зохиолын хэл
653 _aУтга зохиолын бичгийн хэл
653 _aУтга зохиолын аман хэл
700 _aБямбасүрэн Ж.
_aБямбасан Б.
_aОсор Б.
_aӨлзийхутаг Ц.
942 _2ddc
_cBK
999 _c68535
_d68535