000 | 03213nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c69369 _d69369 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200807125619.0 | ||
008 | 200807t20042004mp ||||f ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c2500 | ||
035 | _a19676 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a150'077 _bЦ969 |
||
100 | _aЦэрэндондов П. | ||
110 | _aМУБИС. Сэтгэл судлалын тэнхим | ||
245 | 0 |
_aСэтгэл судлалын тойм ойлголт ба бодлого _c(Ред. О. Мягмар (д-р(Ph.D) дэд проф.)) |
|
246 | _aИх, дээд сургуулиудын багш болон сэтгэл судлалын мэргэжлийн ангийн оюутнуудад зориулав. | ||
250 | _a3 дахь хэвлэл | ||
260 |
_c2004 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a102х. _bСхем _c20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aСэтгэл судлалын энэхүү ойлголт болон бодлогуудыг багшийн болон сэтгэл судлалын мэргэжлийн ангийн оюутнууд гурван зорилгоор ашиглана. 1. Ерөнхий сэтгэл судлал, сурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлалын семинар, лабораторийн хичээл дээр ашиглан онол, практикийн мэдлэг чадвар дадлаа баяжуулна. 2. Оюутнуудын бие даасан үйл ажиллагааг хөгжүүлж, багшлах ажлын сэтгэл зүйн мэдлэг чадвар эзэмшихэд тусламж болно. 3. Оюутны сэтгэл зүйн мэдлэг чадварын ерөнхий түвшинг тодорхойлох үүднээс шалгалтанд ашиглана. | ||
504 | _aНомзүй х.100 | ||
505 |
_tСэтгэл судлалын ерөнхий асуудал ба холбогдох бодлого _tБие хүн, түүний сэтгэл зүйн бүтэц ба холбогдох бодлого _tҮйл ажиллагааны сэтгэл зүйн онцлог ба холбогдох бодлого _tАнхаарал ба холбогдох бодлого _tСэрэл, хүртэхүй ба холбогдох бодлого _tОй тогтоолт ба холбогдох бодлого _tСэтгэхүй ба холбогдох бодлого _tСэтгэлийн хөдөлгөөн ба холбогдох бодлого _tЗориг ба холбогдох бодлого _tХүүхдийн хөгжлийн тухай сэтгэл зүйн зарим онол ба холбогдох бодлого _tТемперамент ба холбогдох бодлого _tЗан төлөв ба холбогдох бодлого _tАвъяас билэг ба холбогдох бодлого _tБүлэг ба холбогдох бодлого |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aТуршилт | ||
653 | _aСудалгаа | ||
653 | _aБие даалт | ||
653 | _aДасгал | ||
653 | _aБодлого | ||
942 |
_2ddc _cBK |