000 03213nam a22003737a 4500
999 _c69369
_d69369
003 MN-UlMNUE
005 20200807125619.0
008 200807t20042004mp ||||f ||||a001 0 mon d
020 _c2500
035 _a19676
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a150'077
_bЦ969
100 _aЦэрэндондов П.
110 _aМУБИС. Сэтгэл судлалын тэнхим
245 0 _aСэтгэл судлалын тойм ойлголт ба бодлого
_c(Ред. О. Мягмар (д-р(Ph.D) дэд проф.))
246 _aИх, дээд сургуулиудын багш болон сэтгэл судлалын мэргэжлийн ангийн оюутнуудад зориулав.
250 _a3 дахь хэвлэл
260 _c2004
_aУлаанбаатар
300 _a102х.
_bСхем
_c20см
490 _v0
500 _aСэтгэл судлалын энэхүү ойлголт болон бодлогуудыг багшийн болон сэтгэл судлалын мэргэжлийн ангийн оюутнууд гурван зорилгоор ашиглана. 1. Ерөнхий сэтгэл судлал, сурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлалын семинар, лабораторийн хичээл дээр ашиглан онол, практикийн мэдлэг чадвар дадлаа баяжуулна. 2. Оюутнуудын бие даасан үйл ажиллагааг хөгжүүлж, багшлах ажлын сэтгэл зүйн мэдлэг чадвар эзэмшихэд тусламж болно. 3. Оюутны сэтгэл зүйн мэдлэг чадварын ерөнхий түвшинг тодорхойлох үүднээс шалгалтанд ашиглана.
504 _aНомзүй х.100
505 _tСэтгэл судлалын ерөнхий асуудал ба холбогдох бодлого
_tБие хүн, түүний сэтгэл зүйн бүтэц ба холбогдох бодлого
_tҮйл ажиллагааны сэтгэл зүйн онцлог ба холбогдох бодлого
_tАнхаарал ба холбогдох бодлого
_tСэрэл, хүртэхүй ба холбогдох бодлого
_tОй тогтоолт ба холбогдох бодлого
_tСэтгэхүй ба холбогдох бодлого
_tСэтгэлийн хөдөлгөөн ба холбогдох бодлого
_tЗориг ба холбогдох бодлого
_tХүүхдийн хөгжлийн тухай сэтгэл зүйн зарим онол ба холбогдох бодлого
_tТемперамент ба холбогдох бодлого
_tЗан төлөв ба холбогдох бодлого
_tАвъяас билэг ба холбогдох бодлого
_tБүлэг ба холбогдох бодлого
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aТуршилт
653 _aСудалгаа
653 _aБие даалт
653 _aДасгал
653 _aБодлого
942 _2ddc
_cBK