000 04540nam a22003617a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250414162556.0
008 200619t20052005mp adoef ||||a001 0 mon d
020 _a978-99929-0-363-5
_c35000
035 _a19682
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a150
_bД542
100 _aДоржжав Д.
110 _aУдирдлагын Академи. Социологи сэтгэл зүйн тэнхим
_97719
245 0 _aСэтгэл зүйд өөрөө суралцах нь
_c(Ред. Я. Шуурав (д-р(Ph.D)проф.); Рец. Д. Ванчигсүрэн (д-р(Ph.D)дэд проф.))
246 _aЭкстернат сургалтын сурах бичиг
250 _a0
260 _c2005
_aУлаанбаатар
_bАдмон
300 _a778х.
_bФото, схем, график
_c30см
490 _v0
500 _aУншигч бүр өөрийн танин мэдэхүй, ой тогтоолт, сэтгэн бодох үйлийн боломж чадавхийг шинжлэх ухааны үндэстэй залж жолоодоход хэрэгтэй мэдлэг мэдээллийг систем дэс дараатай толилуулах, нөгөө талаас аливаа баримт мэдээллийг уншиж танилцах, дараа нь эргэцүүлэн тунгааж бодож боловосруулах, өмнөх туршлагатайгаа холбох, гол зүйлийг нь ялгах, дараа хаана хэзээ энэ мэдлэгээ хэрэглэх талаар урьдчилан бодож төлөвлөх гэх мэт олон янзын оюуны үйлдэл, үйл ажиллагааг бие дааж гүйцэтгэх, дараа нь өөрийн мэдлэг ойлголтын ахиц дэвшлийг өөрөө сайтар хянаж ажиллахад зориулагдсан.
504 _aНомзүй х.769
505 _tСэтгэл судлалын мэдлэгийн үүсэл хөгжил, ирээдүйн төлөв, хандлага --
_tСэтгэл судлалын мэдлэгийн үүсэл хөгжлийн түүхэн тойм --
_tСэтгэл судлалын судалгааны арга зүй, зохион байгуулалт --
_tСэтгэл судлалын бусад шинжлэх ухаануудтай холбогдох нь --
_tБиологи ба Физиологи сэтгэл судлал --
_tАмьтдын сэтгэцийн хөгжлийн үе шатууд --
_tСэтгэл судлалын байгалийн шинжлэлийн үндэс --
_tХүний ухамсрын мөн чанар --
_tХүний үйл ажиллагаа, танин мэдэхүйн сэтгэл зүй --
_tХүний үйл ажиллагааны бүтэц, зохион байгуулалт --
_tШууд танин мэдэхүйн үйл явц --
_tАнхаарал, түүний танин мэдэхүйд гүйцэтгэх үүрэг --
_tОй тогтоолт ба танин мэдэхүй --
_tШууд бус танин мэдэхүйн үйл явц --
_tБие хүний хөгжил, төлөвшлийн үйл явц --
_tБие хүний хөгжлийн сэтгэл зүй --
_tБие хүний хөгжлийн талаарх дорнын онолууд --
_tДзен буддизмын уламжлалт сэтгэл зүй --
_tБие хүний авъяас билэг --
_tАвир араншин, түүний хэв шинжүүд --
_tЗан төлөв, зан төлөвийн шинж онцлог --
_tБие хүний зоригийн үйл --
_tСэтгэлийн хөдөлгөөний гүйцэтгэх үүрэг, хэв шинж --
_tБие хүний үйл ажиллагааны сэдэл, сэдлийн төлөвшил --
_tНасанд хүрэгчдийн бие сэтгэцийн хөгжлийн онцлог --
_tЗалуучуудын бие сэтгэцийн хөгжлийн мөн чанар --
_tДунд насны хүмүүсийн бие сэтгэц, танин мэдэхүйн хөгжил --
_tАхмад настнуудын бие мах бодь, танин мэдэхүйн хөгжил
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
653 _aУураг тархи
653 _aЗан үйл
653 _aДүрслэн бодох
653 _aБүтээлч сэтгэхүй
653 _aОйн хэлбэр
942 _2ddc
_cBK
999 _c69375
_d69375