000 | 04540nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250414162556.0 | ||
008 | 200619t20052005mp adoef ||||a001 0 mon d | ||
020 |
_a978-99929-0-363-5 _c35000 |
||
035 | _a19682 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a150 _bД542 |
||
100 | _aДоржжав Д. | ||
110 |
_aУдирдлагын Академи. Социологи сэтгэл зүйн тэнхим _97719 |
||
245 | 0 |
_aСэтгэл зүйд өөрөө суралцах нь _c(Ред. Я. Шуурав (д-р(Ph.D)проф.); Рец. Д. Ванчигсүрэн (д-р(Ph.D)дэд проф.)) |
|
246 | _aЭкстернат сургалтын сурах бичиг | ||
250 | _a0 | ||
260 |
_c2005 _aУлаанбаатар _bАдмон |
||
300 |
_a778х. _bФото, схем, график _c30см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aУншигч бүр өөрийн танин мэдэхүй, ой тогтоолт, сэтгэн бодох үйлийн боломж чадавхийг шинжлэх ухааны үндэстэй залж жолоодоход хэрэгтэй мэдлэг мэдээллийг систем дэс дараатай толилуулах, нөгөө талаас аливаа баримт мэдээллийг уншиж танилцах, дараа нь эргэцүүлэн тунгааж бодож боловосруулах, өмнөх туршлагатайгаа холбох, гол зүйлийг нь ялгах, дараа хаана хэзээ энэ мэдлэгээ хэрэглэх талаар урьдчилан бодож төлөвлөх гэх мэт олон янзын оюуны үйлдэл, үйл ажиллагааг бие дааж гүйцэтгэх, дараа нь өөрийн мэдлэг ойлголтын ахиц дэвшлийг өөрөө сайтар хянаж ажиллахад зориулагдсан. | ||
504 | _aНомзүй х.769 | ||
505 |
_tСэтгэл судлалын мэдлэгийн үүсэл хөгжил, ирээдүйн төлөв, хандлага -- _tСэтгэл судлалын мэдлэгийн үүсэл хөгжлийн түүхэн тойм -- _tСэтгэл судлалын судалгааны арга зүй, зохион байгуулалт -- _tСэтгэл судлалын бусад шинжлэх ухаануудтай холбогдох нь -- _tБиологи ба Физиологи сэтгэл судлал -- _tАмьтдын сэтгэцийн хөгжлийн үе шатууд -- _tСэтгэл судлалын байгалийн шинжлэлийн үндэс -- _tХүний ухамсрын мөн чанар -- _tХүний үйл ажиллагаа, танин мэдэхүйн сэтгэл зүй -- _tХүний үйл ажиллагааны бүтэц, зохион байгуулалт -- _tШууд танин мэдэхүйн үйл явц -- _tАнхаарал, түүний танин мэдэхүйд гүйцэтгэх үүрэг -- _tОй тогтоолт ба танин мэдэхүй -- _tШууд бус танин мэдэхүйн үйл явц -- _tБие хүний хөгжил, төлөвшлийн үйл явц -- _tБие хүний хөгжлийн сэтгэл зүй -- _tБие хүний хөгжлийн талаарх дорнын онолууд -- _tДзен буддизмын уламжлалт сэтгэл зүй -- _tБие хүний авъяас билэг -- _tАвир араншин, түүний хэв шинжүүд -- _tЗан төлөв, зан төлөвийн шинж онцлог -- _tБие хүний зоригийн үйл -- _tСэтгэлийн хөдөлгөөний гүйцэтгэх үүрэг, хэв шинж -- _tБие хүний үйл ажиллагааны сэдэл, сэдлийн төлөвшил -- _tНасанд хүрэгчдийн бие сэтгэцийн хөгжлийн онцлог -- _tЗалуучуудын бие сэтгэцийн хөгжлийн мөн чанар -- _tДунд насны хүмүүсийн бие сэтгэц, танин мэдэхүйн хөгжил -- _tАхмад настнуудын бие мах бодь, танин мэдэхүйн хөгжил |
||
546 |
_aМонгол _b(Кирилл) |
||
653 | _aУураг тархи | ||
653 | _aЗан үйл | ||
653 | _aДүрслэн бодох | ||
653 | _aБүтээлч сэтгэхүй | ||
653 | _aОйн хэлбэр | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c69375 _d69375 |