000 | 02966nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220719121741.0 | ||
008 | 180827t2006 mp l|||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c3500 | ||
035 | _a26026 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a494.23'077 _bМ692 |
||
100 | _aд-р (Sc.D) проф Пүрэв-Очир Б. | ||
245 | 0 |
_aМонгол хэл XI _cд-р (Sc.D) проф Өнөрбаян Ц |
|
246 | _a11 жилийн сургалттай ЕБС-ийн 11 дүгээр ангид үзнэ | ||
250 | _a0 | ||
260 |
_c2006 _aУлаанбаатар _bМөнхийн үсэг ХХК |
||
300 |
_a179х. _c24см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЗохиогчид сурах бичигтээ хэлний тухай ерөнхий мэдэгдэхүүн, ярианы найруулга, онцлог, эсээний тухай өгүүлж, дасгал зохион оруулжээ | ||
505 |
_tI. Х ангид үзсэнийг сэргээн бататгаж, мэдлэг бүтээх _tII. Хэлний тухай ерөнхий мэдэгдэхүүн _tХэлц бол хэлний дархлаа мөн _tМонгол хэл-соёл сэтгэлгээний онцлог _tМонгол хэлний үгийн сангийн онцлогоос _tДаяаршил ба хэл _tШалгуур ухагдахуун _tIII. Ярианы найруулга, онцлог _tЯрианы соёл _tХэл яриа, ярианы төрлүүд _tҮг хэлэх _tИлтгэл _tБичгийн ярианы тухай _tХөрөг найруулал _tАсуудал дэвшүүлсэн найруулал _tАян замын тэмдэглэл _tШалгуур ухагдахуун _tIV. Эсээ Эсээ гэж юу вэ? _tЭсээний бүтэц _tЭсээний агуулгын нэгдэл, нэмэлт санаа, уялдаа холбоо _tБичих үе шатууд _tНайруулгын хэв маяг _tШалгуур ухагдахуун _tНямаа Д. Тэнгэрийн хаяа. Шөнийн талд адуу янцгаана. Ренчин Б. Монголын "За", андагаар буй за. Монгол хэл. Галсан Т. Жамухын Гэмшиглэн. Уянга Ш. Жамухын өчил. Намсрай Д.Жамухын өчил. Чойном Р. Охиндоо илгэх захидал. Түдэв Л. Жэргээ ч гэнэ, Сэргэ ч гэнэ. Зүүд. Гүтгэлэг. Аюурзана Г. Мэдэхгүйн тухай яриа. |
||
653 | _aХэлц хэллэг | ||
653 | _aАман яриа | ||
653 | _aГол санаа | ||
700 | _aд-р дэд проф (Ph.D)Цог-Очир А. | ||
700 | _aГэрэлмаа Г. | ||
700 | _aГэрэлмаа Ж | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c69654 _d69654 |