000 | 01823nam a22003377a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c69724 _d69724 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200903131438.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a26197 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a300 _bА845 |
||
100 | _aАтар Ю. | ||
110 | _aМУБИС | ||
245 | 0 | _aНийгмийн тухай мэдлэг | |
250 | _a0 | ||
260 |
_c2007 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг |
||
300 |
_a160 х. _c28 см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aСудлаач Атар, Мандах нар энэ номондоо нийгмийн тухай мэдлэг хичээлийн бүхий л судлагдахууныг багтаан өгүүлжээ | ||
504 | _aНом зүй 159 х. | ||
505 |
_aБоловсролын хөгжлийн энэхүү үе шатны чанар, үр өгөөж ерөнхий боловсролын сургуулийн түвшинд судлаж байгаа хичээлийн агуулга, арга зүйг шинэчлэн сайжруулах, өөрчлөн боловсронгуй болгож, шинэ түвшинд хүргэх зорилтуудыг шийдвэрлэх явдал билээ. _tНийгмийн тухай ойлголт _tНийгмийн давхраажил _tУлс төр _tЭдийн засаг _tСоёл _tМонгол улс ба олон улсын хамтын нийгэмлэг |
||
653 | _aНийгмийн хэв маяг | ||
653 | _aНийгэм дэх шилжих хөдөлгөөн | ||
653 | _aУлс төрийн эрх мэдэл | ||
653 | _aӨрсөлдөөн ба монополь | ||
653 | _aСоёлын бүтэц | ||
700 | _aМандах Д. | ||
942 |
_2ddc _cBK |