000 02294nam a22002537a 4500
999 _c70871
_d70871
003 MN-UlMNUE
005 20190111164506.0
008 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
035 _a29948
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23
_bН745
100 _aНоржинлхам С., Одсүрэн П.
245 0 _aЭх задлах аргачлал
250 _a0
260 _c2008
_aУлаанбаатар
300 _a104
_bбүдүүвч, хүснэгт
_c20,3 см
490 _v0
504 _aНомзүй 100 х.
505 _tI. Эхийн тухай ойлголт
_tII. Эхийг задлан тайлбарлах нь
_tIII. Хэлний утгын ай
_tӨгүүлэгдэхүүн буюу "сюжет"
_tIV. Эхийн сэдэв ба төрсөн санаа
_tБ.Пүрэвдорж "Навч"
_tV. Хэлний бүтцийн ай
_tБүтэц буюу "Структура"
_tVI. Гол санаа буюу зохиолын санаа
_tVII. Хэлний хувиргалын ай
_tЗохиомж буюу "композиция"
_tШинэ санаа буюу уран санаа
_tVIII. Хэлний соёлын ай
_tЗорьсон санаа буюу зохиолчийн санаа
_tБаймж, үнэлэмж
_tIX. Эх задлах аргачлал, зөвлөмж
_tЯвдал буюу "фабула"
_tЭх задлахад бүтээлч аргыг хэрэглэх нь
_tПирамидын арга
_tЭхэд утга, агуулга, хувиргалын задлал хийх чадвар төлөвшүүлэхэд анхаарах зүйл
_tБүтээлчээр унгиж, сонсож, ярьж, бичиж сурах нь эх зохиоход суралцах чухал алхам болох нь
_tДадлага ажил: Хумсын чинээ нар
_tАлчуур боосон хуур
_tБ.Лхагвасүрэн. "Боржгины бор тал" шүлэг
_tҮгийн утгыг таах нь
_tX. Оюутны бүтээлийн сангаас
_t"Алтан жүн жор" зохиолыг түлхүүр нэгжээр задлах нь
_tТөрөлжсөн эх
_tАмьдралын жам ёсны тухай сэдвүүд
700 _aОдсүрэн Б.
942 _2ddc
_cBK