000 | 02294nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c70871 _d70871 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190111164506.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a29948 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a494.23 _bН745 |
||
100 | _aНоржинлхам С., Одсүрэн П. | ||
245 | 0 | _aЭх задлах аргачлал | |
250 | _a0 | ||
260 |
_c2008 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a104 _bбүдүүвч, хүснэгт _c20,3 см |
||
490 | _v0 | ||
504 | _aНомзүй 100 х. | ||
505 |
_tI. Эхийн тухай ойлголт _tII. Эхийг задлан тайлбарлах нь _tIII. Хэлний утгын ай _tӨгүүлэгдэхүүн буюу "сюжет" _tIV. Эхийн сэдэв ба төрсөн санаа _tБ.Пүрэвдорж "Навч" _tV. Хэлний бүтцийн ай _tБүтэц буюу "Структура" _tVI. Гол санаа буюу зохиолын санаа _tVII. Хэлний хувиргалын ай _tЗохиомж буюу "композиция" _tШинэ санаа буюу уран санаа _tVIII. Хэлний соёлын ай _tЗорьсон санаа буюу зохиолчийн санаа _tБаймж, үнэлэмж _tIX. Эх задлах аргачлал, зөвлөмж _tЯвдал буюу "фабула" _tЭх задлахад бүтээлч аргыг хэрэглэх нь _tПирамидын арга _tЭхэд утга, агуулга, хувиргалын задлал хийх чадвар төлөвшүүлэхэд анхаарах зүйл _tБүтээлчээр унгиж, сонсож, ярьж, бичиж сурах нь эх зохиоход суралцах чухал алхам болох нь _tДадлага ажил: Хумсын чинээ нар _tАлчуур боосон хуур _tБ.Лхагвасүрэн. "Боржгины бор тал" шүлэг _tҮгийн утгыг таах нь _tX. Оюутны бүтээлийн сангаас _t"Алтан жүн жор" зохиолыг түлхүүр нэгжээр задлах нь _tТөрөлжсөн эх _tАмьдралын жам ёсны тухай сэдвүүд |
||
700 | _aОдсүрэн Б. | ||
942 |
_2ddc _cBK |