000 | 01812nam a22002297a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c70932 _d70932 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200622114833.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a7019 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a320.1'077 _bЛ871 |
||
100 | _aЛүндэндорж Н. | ||
245 | 0 | _aТөрийн онол | |
250 | _a0 | ||
260 |
_c2008 _aУлаанбаатар |
||
300 | _a392х. | ||
490 | _v0 | ||
505 |
_aСурах бичигнь толь бичгээс ялгаатай. Сурах бичиг шинжлэх ухааны тогтсон мэдлэг, ухагдахууныг тайлбарлан хүргэхээс гадна сэтгэх, эрж хайх арга барил, сэтгэлгээнд сургах бүтээлч үүрэгтэй гэж үзэж, сэтгэсэн жишээ, улируулан сэтгэж, эрэл хайгуул хийгүүштэй зарим асуудлыг ч оруулахыг хичээлээ. _tТөрийн тухай орчин үеийн төсөөлөл _tТөр ёсны сэтгэлгээний түүхэн хөгжил _tТөрийн шинж, түүний эрх зүйн байдал _tТөрийн эрх мэдэл, түүний онцлог _tТөрийн зорилго _tОнол, үзэл баримтлал, хүчин зүйл _tИргэний нийгэм ба төр _tУлс төрийн тогтолцоо ба төр _tТөрийн ангилал _tТөрийн хэлбэр _tТөрийн механизм _tТөрийн чиг үүрэг _tТөрийн эрх мэдэл хуваарилах онол _tСоциал төр _tТөрийн хөгжлийн түгээмэл хандлага _tМонгол төрийн хөгжил |
||
942 |
_2ddc _cBK |