000 01812nam a22002297a 4500
999 _c70932
_d70932
003 MN-UlMNUE
005 20200622114833.0
008 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
035 _a7019
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a320.1'077
_bЛ871
100 _aЛүндэндорж Н.
245 0 _aТөрийн онол
250 _a0
260 _c2008
_aУлаанбаатар
300 _a392х.
490 _v0
505 _aСурах бичигнь толь бичгээс ялгаатай. Сурах бичиг шинжлэх ухааны тогтсон мэдлэг, ухагдахууныг тайлбарлан хүргэхээс гадна сэтгэх, эрж хайх арга барил, сэтгэлгээнд сургах бүтээлч үүрэгтэй гэж үзэж, сэтгэсэн жишээ, улируулан сэтгэж, эрэл хайгуул хийгүүштэй зарим асуудлыг ч оруулахыг хичээлээ.
_tТөрийн тухай орчин үеийн төсөөлөл
_tТөр ёсны сэтгэлгээний түүхэн хөгжил
_tТөрийн шинж, түүний эрх зүйн байдал
_tТөрийн эрх мэдэл, түүний онцлог
_tТөрийн зорилго
_tОнол, үзэл баримтлал, хүчин зүйл
_tИргэний нийгэм ба төр
_tУлс төрийн тогтолцоо ба төр
_tТөрийн ангилал
_tТөрийн хэлбэр
_tТөрийн механизм
_tТөрийн чиг үүрэг
_tТөрийн эрх мэдэл хуваарилах онол
_tСоциал төр
_tТөрийн хөгжлийн түгээмэл хандлага
_tМонгол төрийн хөгжил
942 _2ddc
_cBK