000 | 02717nam a22002297a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c71230 _d71230 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200608135455.0 | ||
008 | 180827b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
035 | _a30174 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a321.8 _bЛ549 |
||
100 | _aЛийпхарт А. | ||
245 | 0 | _aАрдчиллын хэв загвар. Гучин зургаан орны төр засгийн хэлбэр ба илрэл | |
250 | _a0 | ||
260 |
_c2007 _aУлаанбаатар _bСод Пресс |
||
300 | _a332 | ||
490 | _v0 | ||
505 |
_aМонгол дахь ардчиллын өмнө тулгарч буй сорилт, бэрхшээлийг тунгаан дүгнэх, цаашдын төлөвшлийн асуудлыг ардчилсан бусад улсын туулж ирсэн түүх, практиктай харьцуулах нэгэн боломжийг энэ ном олгоно. _tАрдчиллын Үэстминстерийн загвар _tАрдчиллын зөвшилцлийн загвар _tГучин зургаан ардчилал _tНамын тогтолцоо: Хоёр намын ба олон намт загвар _tЗасгийн газрын танхи: Гүйцэтгэх эрх мэдлийн төвлөрөл ба хуваарилалт _tГүйцэтгэх ба хууль тогтоох эрх мэдлийн харилцаа Эрх мэдлийн давамгайлал ба тэнцэл _tСонгуулийн тогтолцоо: Олонхийн ба харьцангуй олонхийн аргыг хувь тэнцүүлсэн төлөөлөлтэй харьцуулах нь _tСонирхлын бүлэг: Олон ургальч үзэл ба корпоратизм _tЭрх мэдлийн хуваарилалт: Холбооны нэгдмэл ба төвлөрсөн-эс төвлөрсний ялгаа _tПарламент ба конгресс: Хууль тогтоох эрх мэдлийн төвлөрөл ба хуваарилалт _tҮндсэн хууль:Нэмэлт, өөрчлөлт оруулах журам ба шүүхийн хяналт _tТөв банк: Бие даасан ба хараат байдал _tАрдчиллын хоёр хэмжүүрт төсөөллийн зураглал _tМакро эдийн засгийн удирдлага ба хүчирхийллийн хяналт: Зөвшилцлийн ардчилал юугаараа ялгаатай вэ? _tАрдчиллын чанар ба эелдэг, энэрэнгүй ардчилал: Зөвшилцлийн ардчилал нь өөрчлөлт авч ирнэ. |
||
942 |
_2ddc _cBK |