000 02558nam a22002777a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241018162511.0
008 200625s2012 mp |||| ||||a001 0 mon d
020 _a9789992962151
_c6600
035 _a32041
037 _bХудалдаж авсан
040 _cMN-UlMNUE
_aMN-UlMNUE
_bMON
_dMN-UlMNUE
_erda
041 1 _aMON
082 _221
_a150.1'077
_bМ985 2012
100 0 _aМягмар, О.
_eЗохиогч
245 1 0 _aСэтгэл судлал-2 :
_bСургалтын нийгэм-сэтгэлзүйн асуудал /
_cЗохиoгч О. Мягмар ; Хянасан: Ц. Одонхүү
264 1 _aУлаанбаатар :
_b"Ган принт" ХХК
_c2012.
300 _a104 хуудастай :
_bзурагтай, схемтэй ;
_c24 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _a Номзүй (хуудастай 105)
505 _tХүүхдэд орчноос үзүүлэх нөлөөллийн сэтгэл зүй --
_tХүний хөгжлийн экологийн заавар --
_tОрчны нөлөө ба хүүхдийн нийгэмшил --
_tБагшаас гэр бүлтэй ажиллах ажлын сэтгэл зүй --
_tГэр бүл түүний үүрэг --
_tЭцэг эхийн зан үйлийн хэв маягууд --
_tСурагчдын анги бүлэгтэй ажиллах ажлын сэтгэл зүй --
_tСурагчдын анги бүлгийн сэтгэл зүйн онцлог --
_tБүлгийн хөгжлийн үе шат ба ангий удирдсан багшийн үйл ажиллагаа --
_tБагш сурагчидын харилцааны сэтгэл зүй --
_tХарилцаа түүний үүрэг --
_tХарилцааны хэрэгсэл: үгэн ба үгэн биш харилцаа
520 _aЭнэ номонд хүүхдийг судлахад тавигдах шаардлага ба ёс зүйн асуудлыг товч тайлбарлан өгүүлсний дээр сургуулийн бага насны хүүхдүүд, өсвөр ба орь залуу насныхны сэтгэл зүйн онцлогуудыг судлах хялбар арга зүйнүүдийг цогц байдлаар авч үзсэн. Мөн суралцагчийн гэр бүл, анги бүлэг дэх харилцааг судлах аргууд ба холбогдох зөвлөмжүүд багтаж байгаа.
942 _2ddc
_cBK
999 _c72047
_d72047