000 | 01576nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c72115 _d72115 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190128150146.0 | ||
008 | 180827b2013 mp llllf |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c17000 | ||
035 | _a32472 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a155.4 _bС311 |
||
100 | _aСанжжав Д. | ||
245 | 0 |
_aХүүхдийн нас зүй сурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлал _cРед. Бор. Б |
|
250 | _a2 | ||
260 |
_c2013 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a312х. _b20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aХүүхдийн насны үе шат бүр нь өөрийн онцлогтой тодорхой бэрхшээлтэй байдаг бөгөөд тэдгээр онцлог чанарууд болон бэрхшээл бүр нь өөртөө зориулсан тусгайлсан нарийн хандлагыг шаарддаг юм. Сурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлал нь багшаас хичээл хүмүүжлийн ажлыг удирдан жолоодох процесс, багшийн хувийн чанар, төрх байдал, багшлах эв дүй, уран чадвар төлөвшихийн сэтгэл зүйн үндсийг судална. | ||
505 |
_tХүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн үндсэн асуудал _tХүүхдийн нас зүй, сэтгэлсудлал _tСурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлал |
||
942 |
_2ddc _cBK |