000 03348nam a22003377a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241018165100.0
008 200623t20082008mp ade|f |||| 001 0 mon d
020 _a978999298564
_c4000
035 _a33851
040 _cMN-UlMNUE
_aMN-UlMNUE
_bMON
_dMN-UlMNUE
_erda
041 1 _aMON
082 _221
_a150.1'077
_bM985 2008
100 0 _aМягмар, О.
_eЗохиогч
245 1 0 _aСэтгэл судлал-1 /
_cЗохиогч: О. Мягмар ; Хянан тохиолдуулсан: Ц. Одонхүү
264 1 _aУлаанбаатар хот :
_b"Ган принт" ХХК
_c2008.
300 _a92 хуудастай :
_bСхем, график, зурагтай ;
_c28 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНомзүй (хуудас 91)
505 0 _tХүн бүхэнд хүртээмжтэй хялбар ойлголтууд --
_tСэтгэл судлалын тухай домог: нэр томъёоны үүсэл, судлах зүйл --
_tБагш таны сонголт: сэтгэл судлалын онолууд --
_tТаван мэдрэхүйн гайхамшгаас: мэдээллийг шууд хүлээн авах ба мэдрэх --
_tДасан зохицох чадвар: оюун ухаан --
_tБидний хадгаламжийн ухаан: ой тогтоолт --
_tМэдээлэл ухамсарт орох хаалга: анхаарал --
_tЕрдийн зүйлээс ер бусын зүйлийг олж харах чадвар: бүтээлч сэтгэлгээ --
_tТанин мэдэхүйн баясал: Сэтгэлийн хөдөлгөөн --
_tШавхагдашгүй эх сурвалж: суралцах сэдэл --
_tАавын хүү арван янз: хүүхдийн сэтгэл зүйн хувийн онцлог --
_tСэтгэл судлалын практик хичээлийн үлгэрчилсэн удирдамж --
_tОй тогтоолтын арга техник --
_tБагшийн харилцаа ба сурагчийн айдас --
_tСурагчдын сэтгэл зүйн хувийн онцлогийг судлах нь --
_tСурагчдын ангийн гишүүдийн хоорондын харилцаа --
_tСуралцагчдын оюун ухаан онцлогийг судлах нь
520 _aСэтгэл судлалын ухааны гол гол ухагдахууныг сурган хүмүүжүүлэх хөдөлмөрийн онцлог, хэрэглээтэй холбон хялбарчилж өгсөнд энэхүү номын гол ач холбогдол оршиж байгаа юм. Эл ном нь ЕБС болон сургуулийн өмнөх байгууллагын багш нар, клиник профессорууд, багш бэлтгэдэг их дээд сургуулийн оюутнууд болон сэтгэл судлалын шинжлэх ухааны хэрэглээг сонирхогч өргөн олонд зориулагдсан болно.
546 _aМонгол
_b(Кирилл)
653 _aСонирхол
653 _aХэрэгцаа
653 _aХандлага
653 _aАжигч
653 _aГярхай
942 _2ddc
_cBK
999 _c72487
_d72487