000 04776nam a22003737a 4500
999 _c72628
_d72628
003 MN-UlMNUE
005 20200903102105.0
008 200903t20102010mp ||||f ||||a001 0cmon d
020 _a978-962-8093-55-7
_c73380
035 _a34221
037 _bАзийн хөгжлийн банк БШУЯ.
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.1
_bБ146
110 _aХонг Конгийн их сургуулийн харьцуулсан боловсролын судалгааны төв
245 0 _aБагш хүн байнгын суралцагч
_c(Хян. Ора Кво (дэд проф.))
246 _aБэрхшээл, боломжуудын талаар бүтээлч бодол
250 _a0
260 _c2014
_aУлаанбаатар
_bБоловсрол, шинжлэх ухааны яамны хэвлэл
300 _a290х.
_c25см
490 _v0
500 _a"Багшийн мэргэжил" болон "мэргэжлийн стандартууд" гэсэн сэдвүүд, тэдгээрийг бодлого боловсруулах болон практикт тусгах санааг хэд хэдэн бүлэгт мэдээллийн замаар багтаасан. Багшийн сурах үйл ажиллагааны мөн чанар, түүнтэй холбоотой асуудлын талаар тухайлсан ерөнхий ойлголт бий болгоход тохирох туршилт дээр үндэслэсэн болон зарчмын дүн шинжилгээгээр дамжуулан ерөнхий ойлголттой болох, мөн сурах үйл ажиллагаанд тохирсон бүтэц, орчны загвар гаргах талаар өгүүлсэн.
504 _aНомзүй х. 1, 33, 49, 67, 84, 106, 121, 142, 161, 179, 199, 224, 242, 258, 278
505 _tБагшийн суралцахуй болон судалгаа: Эрэл хайгуул хийх байр суурь
_tТүүх өгүүлэх нь: Киррикилумын шинэчлэлийн хүрээнд багшийн онцлог шинжийг ойлгох хэрэгцээ
_tСолонгос хүүхдүүдийн хоёрдогч хэлний харилцах журналыг ойлгох нь: Багшлах, суралцахуй хоёрыг нэгтгэхийн тулд дагалдан сургалтыг бүтээлчээр явуулах загварыг дэмжих хандлага
_tМэдлэгийн уугуул хэлбэрийн тухай заах нь: Шинэ Зеландын дүрслэх урлагийн боловсрол олгодог уугуул биш багш нарын үзэл бодол
_tЭрэл хайгуулаар дамжуулах: Үлгэр дуурайл авах хичээлийн видеог багш бэлтгэх боловсролд ашиглах нь
_tАчаалын дор ажиллаж суралцах: Багшийн туршлага болон өсөлт хөгжил дэх рефлектив чанар
_tОюутнаар үнэлүүлэхээс хамтдаа үнэлэх рүү: Киррикилум боловсруулахад хамтдаа суралцах арга хэрэгсэл хайх
_tОрчуулгын төөрөгдөл: Амьдрал дээрх зөрчилтэй яриа хэлэлцүүлэгт оролцох явцдаа мэнторууд суралцах
_tБагшийн мэргэжлийн тасралтгүй хөгжилд тэнхимийн эрхлэгч нарын гүйцэтгэх үүрэг
_tДээд боловсролын тогтолцоонд чадварлаг мэргэжилтэн бэлтгэхэд мэнторинг хийхийг гол стратеги болгон ашиглах
_tШинэчлэлтийн сургамжууд: Багшлахуйн түүх нь амьд практик
_tМэргэжлийн стандарт: Виктория мужийн сургуульд багш өөрөө суралцагч болсон нь
_tБагш нарын мэргэжлийн боловсрол: Бусад мэргэжлийн сургамжаас
_tСэргэжлийн суралцахуй нь шүүмжлэлт хэлэлцүүлгээс улбаалан ёс суртахууны хандлага болох нь
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aБагш мэргэжил
653 _aБоловсролын удирдлага
653 _aДээд боловсрол
653 _aБагшийн ур чадвар
653 _aСургах үйл ажиллагаа
700 _aМайкл Аиелло
_aЛин Аёо
_aЧен Ман-Вай
942 _2ddc
_cBK