000 | 04776nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c72628 _d72628 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200903102105.0 | ||
008 | 200903t20102010mp ||||f ||||a001 0cmon d | ||
020 |
_a978-962-8093-55-7 _c73380 |
||
035 | _a34221 | ||
037 | _bАзийн хөгжлийн банк БШУЯ. | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.1 _bБ146 |
||
110 | _aХонг Конгийн их сургуулийн харьцуулсан боловсролын судалгааны төв | ||
245 | 0 |
_aБагш хүн байнгын суралцагч _c(Хян. Ора Кво (дэд проф.)) |
|
246 | _aБэрхшээл, боломжуудын талаар бүтээлч бодол | ||
250 | _a0 | ||
260 |
_c2014 _aУлаанбаатар _bБоловсрол, шинжлэх ухааны яамны хэвлэл |
||
300 |
_a290х. _c25см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _a"Багшийн мэргэжил" болон "мэргэжлийн стандартууд" гэсэн сэдвүүд, тэдгээрийг бодлого боловсруулах болон практикт тусгах санааг хэд хэдэн бүлэгт мэдээллийн замаар багтаасан. Багшийн сурах үйл ажиллагааны мөн чанар, түүнтэй холбоотой асуудлын талаар тухайлсан ерөнхий ойлголт бий болгоход тохирох туршилт дээр үндэслэсэн болон зарчмын дүн шинжилгээгээр дамжуулан ерөнхий ойлголттой болох, мөн сурах үйл ажиллагаанд тохирсон бүтэц, орчны загвар гаргах талаар өгүүлсэн. | ||
504 | _aНомзүй х. 1, 33, 49, 67, 84, 106, 121, 142, 161, 179, 199, 224, 242, 258, 278 | ||
505 |
_tБагшийн суралцахуй болон судалгаа: Эрэл хайгуул хийх байр суурь _tТүүх өгүүлэх нь: Киррикилумын шинэчлэлийн хүрээнд багшийн онцлог шинжийг ойлгох хэрэгцээ _tСолонгос хүүхдүүдийн хоёрдогч хэлний харилцах журналыг ойлгох нь: Багшлах, суралцахуй хоёрыг нэгтгэхийн тулд дагалдан сургалтыг бүтээлчээр явуулах загварыг дэмжих хандлага _tМэдлэгийн уугуул хэлбэрийн тухай заах нь: Шинэ Зеландын дүрслэх урлагийн боловсрол олгодог уугуул биш багш нарын үзэл бодол _tЭрэл хайгуулаар дамжуулах: Үлгэр дуурайл авах хичээлийн видеог багш бэлтгэх боловсролд ашиглах нь _tАчаалын дор ажиллаж суралцах: Багшийн туршлага болон өсөлт хөгжил дэх рефлектив чанар _tОюутнаар үнэлүүлэхээс хамтдаа үнэлэх рүү: Киррикилум боловсруулахад хамтдаа суралцах арга хэрэгсэл хайх _tОрчуулгын төөрөгдөл: Амьдрал дээрх зөрчилтэй яриа хэлэлцүүлэгт оролцох явцдаа мэнторууд суралцах _tБагшийн мэргэжлийн тасралтгүй хөгжилд тэнхимийн эрхлэгч нарын гүйцэтгэх үүрэг _tДээд боловсролын тогтолцоонд чадварлаг мэргэжилтэн бэлтгэхэд мэнторинг хийхийг гол стратеги болгон ашиглах _tШинэчлэлтийн сургамжууд: Багшлахуйн түүх нь амьд практик _tМэргэжлийн стандарт: Виктория мужийн сургуульд багш өөрөө суралцагч болсон нь _tБагш нарын мэргэжлийн боловсрол: Бусад мэргэжлийн сургамжаас _tСэргэжлийн суралцахуй нь шүүмжлэлт хэлэлцүүлгээс улбаалан ёс суртахууны хандлага болох нь |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aБагш мэргэжил | ||
653 | _aБоловсролын удирдлага | ||
653 | _aДээд боловсрол | ||
653 | _aБагшийн ур чадвар | ||
653 | _aСургах үйл ажиллагаа | ||
700 |
_aМайкл Аиелло _aЛин Аёо _aЧен Ман-Вай |
||
942 |
_2ddc _cBK |