000 | 02766nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220701115056.0 | ||
008 | 200813t20002014mp adlof ||||a001 0 mon d | ||
020 |
_a99929-62-99-2 _c10000 |
||
035 | _a34653 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a150.1 _bМ 985 |
||
100 | _aМягмар О. | ||
245 | 0 |
_aХүний хөгжлийн сэтгэл зүйн лекцүүд _c(Ред. О. Мөнхжаргал) |
|
250 | _a3 дахь хэвлэл | ||
260 |
_c2014 _aУлаанбаатар _bГан принт |
||
300 |
_a217х. _bСхем, график _c24см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aСэтгэл судлал, нийгмийн ажил, гүн ухаан, хүн судлалын мэргэжлээр суралцагчид болон хүний хөгжил, төлөвшил, бие хүний мөн чанар, онцлогийг сонирхон судлагчдад зориулсан. | ||
504 | _aНомзүй х.217 | ||
505 |
_tХүний сэтгэцийн хөгжлийн ерөнхий асуудал _tЗигмунд Фрейд: Бие хүний психодинамик онол _tАльфред Адлерийн бие хүний тухай бодгалын онол _tКарл Густав Юнг: Бие хүний хөгжлийн аналитик онол _tЭрик Эриксон: Бие хүний "эго" (Би) онол _tЭрих Фромм: Бие хүний талаарх хүмүүнлэгийн онол _tКарен Хорни: Бие хүний нийгэм-соёлын онол _tЖан Пиаже: Хүүхдийн оюун ухааны хөгжлийн онол _tБие хүний онол дахь диспизициональ чиг хандлага: Гордон Олборт _tРэймонд Кеттелл: Бие хүний хэв шинжийн талаарх бүтцийн онол _tГанс Айзенк: Бие хүний хэв шинжийн онол _tСоциаль когнитив онол: Альберт Бандура _tБие хүний тухай феноменологи онол: Карл Рожерс _tОперант дасан сурахуйн онол _tБие хүний тухай хүмүүнлэгийн онол: Абрахам Маслоу |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aСэтгэцийн хөгжил | ||
653 | _aЗөн билэг | ||
653 | _aНийгмийн байдал | ||
653 | _aХүүхдийн оюун ухаан | ||
653 | _aӨөрийгөө үнэлэх | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c72686 _d72686 |