000 02766nam a22003857a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220701115056.0
008 200813t20002014mp adlof ||||a001 0 mon d
020 _a99929-62-99-2
_c10000
035 _a34653
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _aMON
082 _221
_a150.1
_bМ 985
100 _aМягмар О.
245 0 _aХүний хөгжлийн сэтгэл зүйн лекцүүд
_c(Ред. О. Мөнхжаргал)
250 _a3 дахь хэвлэл
260 _c2014
_aУлаанбаатар
_bГан принт
300 _a217х.
_bСхем, график
_c24см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
490 _v0
500 _aСэтгэл судлал, нийгмийн ажил, гүн ухаан, хүн судлалын мэргэжлээр суралцагчид болон хүний хөгжил, төлөвшил, бие хүний мөн чанар, онцлогийг сонирхон судлагчдад зориулсан.
504 _aНомзүй х.217
505 _tХүний сэтгэцийн хөгжлийн ерөнхий асуудал
_tЗигмунд Фрейд: Бие хүний психодинамик онол
_tАльфред Адлерийн бие хүний тухай бодгалын онол
_tКарл Густав Юнг: Бие хүний хөгжлийн аналитик онол
_tЭрик Эриксон: Бие хүний "эго" (Би) онол
_tЭрих Фромм: Бие хүний талаарх хүмүүнлэгийн онол
_tКарен Хорни: Бие хүний нийгэм-соёлын онол
_tЖан Пиаже: Хүүхдийн оюун ухааны хөгжлийн онол
_tБие хүний онол дахь диспизициональ чиг хандлага: Гордон Олборт
_tРэймонд Кеттелл: Бие хүний хэв шинжийн талаарх бүтцийн онол
_tГанс Айзенк: Бие хүний хэв шинжийн онол
_tСоциаль когнитив онол: Альберт Бандура
_tБие хүний тухай феноменологи онол: Карл Рожерс
_tОперант дасан сурахуйн онол
_tБие хүний тухай хүмүүнлэгийн онол: Абрахам Маслоу
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aСэтгэцийн хөгжил
653 _aЗөн билэг
653 _aНийгмийн байдал
653 _aХүүхдийн оюун ухаан
653 _aӨөрийгөө үнэлэх
942 _2ddc
_cBK
999 _c72686
_d72686