000 02897nam a22003257a 4500
999 _c72874
_d72874
003 MN-UlMNUE
005 20190130185717.0
008 180827t2015 mp l|||| |||| 001 0 mon d
020 _a978-99962-4-688-3
_c15000
035 _a34977
037 _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23
_bЦ754
100 _aЦог-Очир А
245 0 _aМонгол хэлний эхийн хэв маяг:Хэрэглээ, Арга зүй, Сорилго
_cХяна. док Sc D, проф Өнөрбаян Ц.
246 _aИх дээд сургуулийн мэргэжлийн ангийн оюутан, ахлах ангийн сурагч, монгол хэл бичгийн багш нарт
250 _a0
260 _c2015
_aУлаанбаатар
_bСоёмбо принтинг
300 _a183х.
_bЗураг, бүдүүвч
_c24см
490 _v0
500 _aЗохиогчид ЕБС-ийн сургалтын шинэ хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх арга зүйн зөвлөмж, гарын авлага болох энэ номд эхийн найруулгын хэв маягтай холбоотой арга зүйн асуудлууд, дүрслэн бичих, хүүрнэн бичих, тайлбарлан бичих, мэдээлж тайлбарлан бичих зэрэг нэршил, нэр томъёоны учир холбогдлыг ухаарах, эх унших, задлах, бичих, найруулах үйлээр сурагчдын сэтгэлгээг хөгжүүлэх арга зүй, шинэлэг ойлголтыг тусгажээ
504 _aНомзүй х.181
505 _tЭхийн хэв маягийн тухай үндсэн ойлголт
_tI. Дүрслэн бичих
_tII. Хүүрнэн бичих
_tБаримтын эхийг хүүрнэн бичих
_tIII. Тайлбарлан бичих
_tМэдээлэн тоочин тайлбарлах
_tДүрслэн тайлбарлах
_tХарьцуулан жишиж тайлбарлах
_tХарьцуулан тайлбарласан эсээ бичих
_tIV. Ятган итгүүлж бичих
_tУчирзүйн арга хэрэглүүрийн тухайд
_tЁсзүйн арга хэрэглүүрийн тухайд
_tСэтгэл хөдлөлийн арга хэрэглүүрийн тухайд
_tЯтгасан эсээ бичих
_tЦогцолбор-догол мөр-ын тухай
_tЭсээ бичих ерөнхий удирдамж
_tV. Эх задлалын сорил
653 _aШалтгаан, үр нөлөөг тайлбарлах
653 _aХөтөч санааг тодорхойлох
653 _aТаамаглал дэвшүүлэн тайлбарлах
700 _aЭрдэнэсан Д.
942 _2ddc
_cBK