000 | 02897nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c72874 _d72874 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190130185717.0 | ||
008 | 180827t2015 mp l|||| |||| 001 0 mon d | ||
020 |
_a978-99962-4-688-3 _c15000 |
||
035 | _a34977 | ||
037 | _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a494.23 _bЦ754 |
||
100 | _aЦог-Очир А | ||
245 | 0 |
_aМонгол хэлний эхийн хэв маяг:Хэрэглээ, Арга зүй, Сорилго _cХяна. док Sc D, проф Өнөрбаян Ц. |
|
246 | _aИх дээд сургуулийн мэргэжлийн ангийн оюутан, ахлах ангийн сурагч, монгол хэл бичгийн багш нарт | ||
250 | _a0 | ||
260 |
_c2015 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг |
||
300 |
_a183х. _bЗураг, бүдүүвч _c24см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЗохиогчид ЕБС-ийн сургалтын шинэ хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх арга зүйн зөвлөмж, гарын авлага болох энэ номд эхийн найруулгын хэв маягтай холбоотой арга зүйн асуудлууд, дүрслэн бичих, хүүрнэн бичих, тайлбарлан бичих, мэдээлж тайлбарлан бичих зэрэг нэршил, нэр томъёоны учир холбогдлыг ухаарах, эх унших, задлах, бичих, найруулах үйлээр сурагчдын сэтгэлгээг хөгжүүлэх арга зүй, шинэлэг ойлголтыг тусгажээ | ||
504 | _aНомзүй х.181 | ||
505 |
_tЭхийн хэв маягийн тухай үндсэн ойлголт _tI. Дүрслэн бичих _tII. Хүүрнэн бичих _tБаримтын эхийг хүүрнэн бичих _tIII. Тайлбарлан бичих _tМэдээлэн тоочин тайлбарлах _tДүрслэн тайлбарлах _tХарьцуулан жишиж тайлбарлах _tХарьцуулан тайлбарласан эсээ бичих _tIV. Ятган итгүүлж бичих _tУчирзүйн арга хэрэглүүрийн тухайд _tЁсзүйн арга хэрэглүүрийн тухайд _tСэтгэл хөдлөлийн арга хэрэглүүрийн тухайд _tЯтгасан эсээ бичих _tЦогцолбор-догол мөр-ын тухай _tЭсээ бичих ерөнхий удирдамж _tV. Эх задлалын сорил |
||
653 | _aШалтгаан, үр нөлөөг тайлбарлах | ||
653 | _aХөтөч санааг тодорхойлох | ||
653 | _aТаамаглал дэвшүүлэн тайлбарлах | ||
700 | _aЭрдэнэсан Д. | ||
942 |
_2ddc _cBK |