000 | 02027nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c73172 _d73172 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200831094720.0 | ||
008 | 200831t20162016mp ap||f ||||a001 0 mon d | ||
020 |
_a978-99962-4-641-8 _c6500 |
||
035 | _a35765 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a155.4 _bБ342 |
||
100 | _aБатцэнгэл Г. | ||
110 | _aМУБИС. Сэтгэл судлал, арга зүйн тэнхим | ||
245 | 0 |
_aХүүхэд судлах арга зүйн зөвлөмж _c(Хян. Б. Туяа (д-р (Ph.D), дэд проф.)) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2016 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг |
||
300 |
_a80х. _bФото _c20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aСэтгэл судлал, тусгай боловсрол, сургуулийн өмнөх насны хүүхдийн багшийн ангийн оюутнууд, ерөнхий боловсролын болон тусгай сургуулийн багш сурган хүмүүжүүлэгчид, судлаачид, эцэг эхчүүдэд зориулсан. | ||
504 | _aНомзүй х. 80 | ||
505 |
_tХүүхэд судлах арга зүйн зөвлөмж _tСургуулийн өмнөх насны хүүхдийн хөгжлийн түвшинг үнэлэх сорил _t6 настай хүүхдийн сургуульд бэлтгэгдсэн байдлыг үнэлэх аргачлал _tСургуулийн өмнөх насны, бага ангийн сурагчдыг хөгжүүлэх, засан сайжруулах хичээлийн дасгал даалгаврууд |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aАнхаарал хөгжүүлэх | ||
653 | _aХэл засал | ||
653 | _aСурган хүмүүжүүлэх | ||
653 | _aХүүхдийн хөдөлгөөн | ||
653 | _aСэтгэхүйн үйлдэл | ||
942 |
_2ddc _cBK |