000 03515nam a22002897a 4500
999 _c73524
_d73524
003 MN-UlMNUE
005 20200615145302.0
008 200528b2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-1-082-3
_c16000
035 _a36693
037 _bНийгэм Хүмүүнлэгийн Ухааны Сургууль
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a370.51
_bЁ956
100 _aЁншин Жу
245 0 _aХятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны түүх
_bЖу Ёншины боловсрол судлалын бүтээл
_cОрч.Г. Агиймаа
260 _c2017
_aУБ
_bМөнхийн Үсэг ХХК
300 _a380х.
_c25см
500 _aЭнэхүү номын агуулгын нэг чухал хэсэг нь Хятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны судалгаа юм. Сүүлийн жилүүдэд дэлхийн улс орнуудын боловсролын харьцуулсан судалгааг өргөн хүрээтэй явуулах болсон. Боловсролыг улс орон бүр өөр өөрийнхөө хэрэгцээнд үндэслэн, өөр өөр чиглэлээр, янз бүрийн түвшинд хөгжүүлж байна. Номонд Хятадын боловсролын 1949- оноос одоог хүртэлх цаг хугацааг бүлэгт хуваан суурь онол, үзэл санаа гэсэн хэсгүүдээр харуулжээ.
504 _aНомзүй х.364
505 _tШинэ боловсролын үр
_tХятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны эхэн үе
_tХятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны эмх замбараагүй үе
_tХятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны шинжлэн судлах үе
_tХятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны хөгжлийн үе
_tБНХАУ-ын удирдагчдын боловсролын талаар туйлын зорилго
_tХятадын орчин үеийн боловсролын суурь онолууд
_tХятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны дахин сэргэлтийн үе
_aЭнэхүү номын агуулгын нэг чухал хэсэг нь Хятадын орчин үеийн боловсролын үзэл санааны судалгаа юм. Сүүлийн жилүүдэд дэлхийн улс орнуудын боловсролын харьцуулсан судалгааг өргөн хүрээтэй явуулах болсон. Боловсролыг улс орон бүр өөр өөрийнхөө хэрэгцээнд үндэслэн, өөр өөр чиглэлээр, янз бүрийн түвшинд хөгжүүлж байна. Номонд Хятадын боловсролын 1949- оноос одоог хүртэлх цаг хугацааг бүлэгт хуваан суурь онол, үзэл санаа гэсэн хэсгүүдээр харуулжээ.
653 _aХятадын ёс суртахуун
653 _aХятадын боловсролын түүх
653 _aХятадын сургалтын түүх
653 _aXXI зууны Хятадын боловсролын шинжлэх ухаан
942 _2ddc
_cBK