000 | 02662nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c73546 _d73546 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190117101923.0 | ||
008 | 180827t2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99929-53-98-5 _c18000 |
||
035 | _a36709 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a370.07 _bЖ237 |
||
100 | _aЖамц Л. | ||
245 | 0 |
_aБоловсрол судлалын үндэс _cРед. О. Пүрэв |
|
260 |
_c2017 _aУлаанбаатар _bАДМОН ПРИНТ ХХК |
||
300 |
_a191х. _bСхем, график _c25см |
||
500 | _aЭнэхүү сурах бичиг "Боловсрол судлалын үндэс" номын 7 дахь хэвлэл бөгөөд үндсэн агуулга нь нийгэмшил нэр томъёог аливаа ажил үйлс асуудалд мэдлэг чадвар, туршлагаа ашиглан зөв хариулах, зөв хариулахын тулд янз бүрээр зөв харилцах, хариулах болон харилцах үйлдлүүдийн шүтэлцээнд зөв шийдвэр гаргах, хариулах харилцан болон шийдвэрлэх үйлдлүүдэд эзэн болох дээр өгүүлсэн 4 үйлээрээ ажил үйл болон асуудалд зан үйл, төрх байдлаараа удирдан жолоодож иргэн бие хүний болон улсын хөгжилд ул суурьтай бөгөөд уян хатан ажиллаж төлөвшсөн мэдлэг чадвар, туршлага, чадамж бүхий боловсролоор хөгжил төлөвшил зан үйлийн ахиц өөрчлөлтийг судлана хэмээсэн өргөн зорилгыг агуулсан байна. | ||
505 |
_tБоловсрол судлалын үндсэн асуудал _tБие хүний хүмүүжил хөгжил, төлөвшлийн боловсрол _tБие хүний сургалтын үйл явцын боловсрол _tБие хүний сэтгэц физиологийн үйл явцын боловсрол |
||
653 | _aХүн судлал | ||
653 | _aБоловсролын олон талт үйл явц | ||
653 | _aБоловсрол судлалын судалгааны арга | ||
653 | _aБие хүний зан үйл хүмүүжил хөгжил | ||
653 | _aТанин мэдэх боловсрол | ||
653 | _aСургуулийн хөгжил | ||
653 | _aСургалт ба хүний сэтгэц физиологи | ||
942 |
_2ddc _cBK |