000 02662nam a22003137a 4500
999 _c73546
_d73546
003 MN-UlMNUE
005 20190117101923.0
008 180827t2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99929-53-98-5
_c18000
035 _a36709
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a370.07
_bЖ237
100 _aЖамц Л.
245 0 _aБоловсрол судлалын үндэс
_cРед. О. Пүрэв
260 _c2017
_aУлаанбаатар
_bАДМОН ПРИНТ ХХК
300 _a191х.
_bСхем, график
_c25см
500 _aЭнэхүү сурах бичиг "Боловсрол судлалын үндэс" номын 7 дахь хэвлэл бөгөөд үндсэн агуулга нь нийгэмшил нэр томъёог аливаа ажил үйлс асуудалд мэдлэг чадвар, туршлагаа ашиглан зөв хариулах, зөв хариулахын тулд янз бүрээр зөв харилцах, хариулах болон харилцах үйлдлүүдийн шүтэлцээнд зөв шийдвэр гаргах, хариулах харилцан болон шийдвэрлэх үйлдлүүдэд эзэн болох дээр өгүүлсэн 4 үйлээрээ ажил үйл болон асуудалд зан үйл, төрх байдлаараа удирдан жолоодож иргэн бие хүний болон улсын хөгжилд ул суурьтай бөгөөд уян хатан ажиллаж төлөвшсөн мэдлэг чадвар, туршлага, чадамж бүхий боловсролоор хөгжил төлөвшил зан үйлийн ахиц өөрчлөлтийг судлана хэмээсэн өргөн зорилгыг агуулсан байна.
505 _tБоловсрол судлалын үндсэн асуудал
_tБие хүний хүмүүжил хөгжил, төлөвшлийн боловсрол
_tБие хүний сургалтын үйл явцын боловсрол
_tБие хүний сэтгэц физиологийн үйл явцын боловсрол
653 _aХүн судлал
653 _aБоловсролын олон талт үйл явц
653 _aБоловсрол судлалын судалгааны арга
653 _aБие хүний зан үйл хүмүүжил хөгжил
653 _aТанин мэдэх боловсрол
653 _aСургуулийн хөгжил
653 _aСургалт ба хүний сэтгэц физиологи
942 _2ddc
_cBK