000 01795nam a22003377a 4500
999 _c73578
_d73578
003 MN-UlMNUE
005 20200907150548.0
008 200907t20172017mp adopf ||||a001 0bmon d
020 _a978-99978-52-77-9
_c27000
035 _a36804
037 _bХудалдаж авсан
040 _cБС. МУБИС. Математик Байгалийн Ухааны Сургууль
041 _amon
082 _221
_a371.1
_bБ332
100 _aБатболд Д.
245 0 _aБагшлахад учир бий
_c(Ред. С. Баярмаа)
260 _c2017
_aУлаанбаатар
_bСоёмбо принтинг
300 _a280х.
_c24см.
_bФото, схем, график
490 _v0
500 _aСуралцахуй ба багшлахуйн талаар уншиж судлах явцдаа олж авсан мэдлэг, хуримтлуулсан туршлага, судлан шинжилсэн эрдмийн ажил, туршин судлан хэрэгжүүлсэн төслүүдийн үр дүн энэхүү номын агуулгад багтсан.
504 _aНомзүй х. 276
505 _tСуралцахуйн талаар бид юу мэдэх вэ?
_tБагшлахуйн талаар бид юу мэдэх вэ?
_tБагшлах арга барилын талаар бид юу мэдэх вэ?
_tСургалтын үйл ажиллагааг үр дүнтэй зохион байгуулахад юуг анхаарах вэ?
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aСуралцахуй
653 _aМагтаал
653 _aСургалтын зорилго
653 _aшүүмж
653 _aХичээлийн төлөвлөгөө
942 _2ddc
_cBK