000 02381nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20220222101536.0
008 180827b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99973-50-19-0
_c10000
035 _a36883
037 _bБэлэг дурсгалын журмаар авсан
040 _cМУБИС
082 _221
_a371.3
_bИ967
100 _aИчинхорлоо Ш.
245 0 _aСургалтын онол арга зүй
260 _c2018
_aУлаанбаатар
_bСоёмбо принтинг
300 _a216х.
_bСхем, хүснэгт
_c20см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
500 _aЭнэхүү гарын авлагад ерөнхий дидактикийн бүтэц мөн чанарыг багтаан оруулахдаа 12 хэсэгт хувааж хэсэг тус бүрд сургалтын аль нэг зүйлийг нарийвчлан авахдаа түүний мөн чанар төрөл зүйл өнөөгийн байдал зэргийг онол практикийн уялдаа холбоонд авч үзсэн байна.
504 _aНомзүй х.210, Сургалтын холбоотой зарим ухагдахууны товч тайлбар х.214
505 _tЕрөнхий дидактикийн үндэс
_tСургалт гарч буй өөрчлөлт бүтэц онцлог
_tСургалтын тухай зарим үзэл онол
_tСурган хүмүүжүүлэх зарим зүй тогтол
_tСургалтын зарчим
_tСургалтад гардаг зөрчил, шалтгаан шийдэх тухай
_tСургалтын технологи
_tБоловсролын агуулга, стандарт хөтөлбөр
_tСургалтын арга
_tСургалтын хэрэглэгдэхүүн
_tСургалтын хэлбэр
_tҮнэлгээ
653 _aКогнитив онол
653 _aАсуудал шийдвэрлэх сургалт
653 _aКонструктив хандлага
653 _aХүмүүжлийн зарим зүй тогтол
653 _aСургалтын төлөвлөгөө
653 _aСургалтын үнэлгээ
653 _aАнги хичээлийн систем
942 _2ddc
_cBK
999 _c73597
_d73597