000 | 02381nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220222101536.0 | ||
008 | 180827b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99973-50-19-0 _c10000 |
||
035 | _a36883 | ||
037 | _bБэлэг дурсгалын журмаар авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
082 |
_221 _a371.3 _bИ967 |
||
100 | _aИчинхорлоо Ш. | ||
245 | 0 | _aСургалтын онол арга зүй | |
260 |
_c2018 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг |
||
300 |
_a216х. _bСхем, хүснэгт _c20см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aЭнэхүү гарын авлагад ерөнхий дидактикийн бүтэц мөн чанарыг багтаан оруулахдаа 12 хэсэгт хувааж хэсэг тус бүрд сургалтын аль нэг зүйлийг нарийвчлан авахдаа түүний мөн чанар төрөл зүйл өнөөгийн байдал зэргийг онол практикийн уялдаа холбоонд авч үзсэн байна. | ||
504 | _aНомзүй х.210, Сургалтын холбоотой зарим ухагдахууны товч тайлбар х.214 | ||
505 |
_tЕрөнхий дидактикийн үндэс _tСургалт гарч буй өөрчлөлт бүтэц онцлог _tСургалтын тухай зарим үзэл онол _tСурган хүмүүжүүлэх зарим зүй тогтол _tСургалтын зарчим _tСургалтад гардаг зөрчил, шалтгаан шийдэх тухай _tСургалтын технологи _tБоловсролын агуулга, стандарт хөтөлбөр _tСургалтын арга _tСургалтын хэрэглэгдэхүүн _tСургалтын хэлбэр _tҮнэлгээ |
||
653 | _aКогнитив онол | ||
653 | _aАсуудал шийдвэрлэх сургалт | ||
653 | _aКонструктив хандлага | ||
653 | _aХүмүүжлийн зарим зүй тогтол | ||
653 | _aСургалтын төлөвлөгөө | ||
653 | _aСургалтын үнэлгээ | ||
653 | _aАнги хичээлийн систем | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c73597 _d73597 |