000 02866nam a22003497a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20241018161856.0
008 200625t20072007mp ||||f ||||a001 0 mon d
020 _a9789992962151
035 _a6720
037 _bХудалдаж авсан
040 _cMN-UlMNUE
_aMN-UlMNUE
_bMON
041 1 _aMON
082 _221
_a150.1'077
_bМ985 2008
100 0 _aМягмар, О.
_eЗохиогч
245 1 0 _aСэтгэл судлал-2 :
_bСургалтын нийгэм сэтгэл зүйн асуудал /
_cЗохиогч: О. Мягмар ; Хянан тохиолдуулсан: Ц. Одонхүү
260 _c2007
_aУлаанбаатар
_bГан принт
264 1 _aУлаанбаатар :
_b"Ган принт" ХХК
_c2007.
300 _a104 хуудастай :
_bзурагтай, схемтэй ;
_c24 см
336 _2rdacontent
_atext
_btxt
337 _2rdamedia
_aunmediated
_bn
338 _2rdacarrier
_avolume
_bnc
504 _aНомзүй (хуудас 105)
505 0 _tХүүхдэд орчноос үзүлэх нөлөөллийн сэтгэлзүй --
_tХүний хөгжлийн экологийн заавар --
_tОрчны нөлөө ба хүүхдийн нийгэмшил --
_tБагшаас гэр бүлтэй ажиллах ажлын сэтгэл зүй --
_tГэр бүл түүний үүрэг --
_tЭцэг эхийн зан үйлийн хэв маягууд --
_tСурагчдын анги бүлэгтэй ажиллах ажлын сэтгэл зүй --
_tСурагчдын анги бүлгийн сэтгэл зүйн онцлог --
_tБүлгийн хөгжлийн үе шат ба ангий удирдсан багшийн үйл ажиллагаа --
_tБагш сурагчдын харилцааны сэтгэл зүй --
_tХарилцаа түүний үүрэг --
_tХарилцааны хэрэгсэл: үгэн ба үгэн биш харилцаа
520 _aЭнэ номонд хүүхдийг судлахад тавигдах шаардлага ба ёс зүйн асуудлыг товч тайлбарлан өгүүлсний дээр сургуулийн бага насны хүүхдүүд, өсвөр ба орь залуу насныхны сэтгэл зүйн онцлогуудыг судлах хялбар арга зүйнүүдийг цогц байдлаар авч үзсэн. Мөн суралцагчийн гэр бүл, анги бүлэг дэх харилцааг судлах аргууд ба холбогдох зөвлөмжүүд багтаж байгаа.
653 _aЭкологийн тогтолцоо
653 _aЭцэг эхийн нөлөө
653 _aАжлын арга барил
653 _aСэтгэл зүйн уур амьсгал
653 _aХарилцааны саад
942 _2ddc
_cBK
999 _c73716
_d73716