000 | 02866nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20241018161856.0 | ||
008 | 200625t20072007mp ||||f ||||a001 0 mon d | ||
020 | _a9789992962151 | ||
035 | _a6720 | ||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_cMN-UlMNUE _aMN-UlMNUE _bMON |
||
041 | 1 | _aMON | |
082 |
_221 _a150.1'077 _bМ985 2008 |
||
100 | 0 |
_aМягмар, О. _eЗохиогч |
|
245 | 1 | 0 |
_aСэтгэл судлал-2 : _bСургалтын нийгэм сэтгэл зүйн асуудал / _cЗохиогч: О. Мягмар ; Хянан тохиолдуулсан: Ц. Одонхүү |
260 |
_c2007 _aУлаанбаатар _bГан принт |
||
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _b"Ган принт" ХХК _c2007. |
|
300 |
_a104 хуудастай : _bзурагтай, схемтэй ; _c24 см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
504 | _aНомзүй (хуудас 105) | ||
505 | 0 |
_tХүүхдэд орчноос үзүлэх нөлөөллийн сэтгэлзүй -- _tХүний хөгжлийн экологийн заавар -- _tОрчны нөлөө ба хүүхдийн нийгэмшил -- _tБагшаас гэр бүлтэй ажиллах ажлын сэтгэл зүй -- _tГэр бүл түүний үүрэг -- _tЭцэг эхийн зан үйлийн хэв маягууд -- _tСурагчдын анги бүлэгтэй ажиллах ажлын сэтгэл зүй -- _tСурагчдын анги бүлгийн сэтгэл зүйн онцлог -- _tБүлгийн хөгжлийн үе шат ба ангий удирдсан багшийн үйл ажиллагаа -- _tБагш сурагчдын харилцааны сэтгэл зүй -- _tХарилцаа түүний үүрэг -- _tХарилцааны хэрэгсэл: үгэн ба үгэн биш харилцаа |
|
520 | _aЭнэ номонд хүүхдийг судлахад тавигдах шаардлага ба ёс зүйн асуудлыг товч тайлбарлан өгүүлсний дээр сургуулийн бага насны хүүхдүүд, өсвөр ба орь залуу насныхны сэтгэл зүйн онцлогуудыг судлах хялбар арга зүйнүүдийг цогц байдлаар авч үзсэн. Мөн суралцагчийн гэр бүл, анги бүлэг дэх харилцааг судлах аргууд ба холбогдох зөвлөмжүүд багтаж байгаа. | ||
653 | _aЭкологийн тогтолцоо | ||
653 | _aЭцэг эхийн нөлөө | ||
653 | _aАжлын арга барил | ||
653 | _aСэтгэл зүйн уур амьсгал | ||
653 | _aХарилцааны саад | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c73716 _d73716 |