000 | 02422nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c73866 _d73866 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200520041116.0 | ||
008 | 200520b2013 mp |ao|| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99962-62-20-3 _c13000 |
||
035 | _a33977 | ||
037 | _bНэгээс нөгөө салбар, нэгж рүү шилжүүлж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a1.4 _bН294 |
||
100 | _aНарантуяа Н. | ||
245 | 0 |
_aШинжлэх ухааны судалгааны арга зүй _cРед.Б.Баясгалан, док (Ph.D) Б.Ариунсанаа |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2013 _aУлаанбаатар _bТЗҮЭГ-ын харъяа хэвлэх үйлдвэрт хэвлэв |
||
300 |
_a207х. _bФото, хүснэгт, схем _c21см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aМагистр, докторын түвшинд суралцагчид болон шинжлэх ухааны судалгааны орчин үеийн арга зүй, логикийн асуудлыг сонирхон судлагчдад зориулав. Энэхүү номыг бүтээхэд оросын судлаач эрдэмтдийн бүтээлийг эх сурвалж болгон ашигласан болно. | ||
505 |
_tШинжлэх ухааны судалгааны арга зүйн философи үндэс _tШинжлэх ухааны судалгааны процессын логик _tШинжлэх ухааны судалгааны түвшин, түүний агуулга _tСоциологийн судалгаа шинжлэх ухааны танин мэдэхүйн арга болох нь |
||
520 | _aМагистр, докторын түвшинд суралцагчид зориулав. | ||
521 | _a+21 | ||
653 | _aЕрдийн болон шинжлэх ухаан | ||
653 | _aТанин мэдэхүйн мөн чанар | ||
653 | _aОнолын мөн чанар ба түүний шинжлэх ухааны судалгаанд гүйцэтгэх үүрэг | ||
653 | _aЭмперик мэдээллийг бүрдүүлэх аргууд | ||
653 | _aАжиглалт | ||
653 | _aТуршилт | ||
653 | _aХэмжилт ба харьцуулалт | ||
653 | _aСоциологи | ||
653 | _aСоциологи судалгааны хөтөлбөрийн загвар | ||
942 |
_2ddc _cBK |