000 | 02697nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c73879 _d73879 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200623103756.0 | ||
008 | 200623t20022002mp ||||f ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c1000 | ||
035 | _a36604 | ||
037 | _bБусад | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a155.4 _bУ457 |
||
100 | _aУранцэцэг Л. | ||
245 | 0 |
_aСургуулийн сэтгэл зүйн алба _c(Хян. Б. Туяа (проф.)) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2002 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a58х. _c20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _a"Сургуулийн сэтгэл зүйн алба"-г зохион байгуулах нь цаг үеийн хэрэгцээтэй нийцэх юм. Энэ албыг зохион байгуулаад ажиллуулчих мэтгэжилтнүүдийг МУИС, УБИС зэрэг бэлтгээд хэд хэдэн төгсөлт хийсэн. Бусад орны энэ салбарт хийсэн бүх үнэ цэнэтэй туршлагыг анхааран үзэж сургуулийн сэтгэл зүйн албыг өөрийн нөхцөлд тохируулан зохион байгуулж ажиллуулах талаар таатай нөхцөл Монголд бий болсон талаар өгүүлэх болно. | ||
504 | _aНомзүй х. 59 | ||
505 |
_tБоловсролын байгууллага дахь сэтгэл зүйн албаны агуулга, зохион байгуулалтын ерөнхий асуудал _tБоловсролын систем дэх сэтгэл зүйн алба _tПрактик сэтгэл зүйчийн үйл ажиллагааны үндсэн хэлбэр _tСургуулийн сэтгэл зүйн албаны үйл ажиллагааны үндсэн зарчим багш, эцэг эхтэй хамтран ажиллах нь _tЕрөнхий боловсролын дунд сургуулийн сурагчидтай ажиллах ажил _tСургуулийн бага нас _tБага ангиас дунд ангид шилжих үе _tДунд ангийн сурагчид _tСурагчдын хувийн онцлог, түүнтэй холбоотой ажил _tАвъяаслаг хүүхдүүд _tСурлагаар хоцрогддог сурагчид _tХэцүү хүүхдүүд |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aТулгамдсан асуудал | ||
653 | _aХэтийн асуудал | ||
653 | _aПрактик тал | ||
653 | _aСэтгэл зүйч | ||
653 | _aЗан төлөв | ||
942 |
_2ddc _cBK |