000 02697nam a22003497a 4500
999 _c73879
_d73879
003 MN-UlMNUE
005 20200623103756.0
008 200623t20022002mp ||||f ||||a001 0 mon d
020 _c1000
035 _a36604
037 _bБусад
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a155.4
_bУ457
100 _aУранцэцэг Л.
245 0 _aСургуулийн сэтгэл зүйн алба
_c(Хян. Б. Туяа (проф.))
250 _a0
260 _c2002
_aУлаанбаатар
300 _a58х.
_c20см
490 _v0
500 _a"Сургуулийн сэтгэл зүйн алба"-г зохион байгуулах нь цаг үеийн хэрэгцээтэй нийцэх юм. Энэ албыг зохион байгуулаад ажиллуулчих мэтгэжилтнүүдийг МУИС, УБИС зэрэг бэлтгээд хэд хэдэн төгсөлт хийсэн. Бусад орны энэ салбарт хийсэн бүх үнэ цэнэтэй туршлагыг анхааран үзэж сургуулийн сэтгэл зүйн албыг өөрийн нөхцөлд тохируулан зохион байгуулж ажиллуулах талаар таатай нөхцөл Монголд бий болсон талаар өгүүлэх болно.
504 _aНомзүй х. 59
505 _tБоловсролын байгууллага дахь сэтгэл зүйн албаны агуулга, зохион байгуулалтын ерөнхий асуудал
_tБоловсролын систем дэх сэтгэл зүйн алба
_tПрактик сэтгэл зүйчийн үйл ажиллагааны үндсэн хэлбэр
_tСургуулийн сэтгэл зүйн албаны үйл ажиллагааны үндсэн зарчим багш, эцэг эхтэй хамтран ажиллах нь
_tЕрөнхий боловсролын дунд сургуулийн сурагчидтай ажиллах ажил
_tСургуулийн бага нас
_tБага ангиас дунд ангид шилжих үе
_tДунд ангийн сурагчид
_tСурагчдын хувийн онцлог, түүнтэй холбоотой ажил
_tАвъяаслаг хүүхдүүд
_tСурлагаар хоцрогддог сурагчид
_tХэцүү хүүхдүүд
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aТулгамдсан асуудал
653 _aХэтийн асуудал
653 _aПрактик тал
653 _aСэтгэл зүйч
653 _aЗан төлөв
942 _2ddc
_cBK