000 | 02356nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c73880 _d73880 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200826122524.0 | ||
008 | 200826t20032003mp aelpf ||||a001 0 mon d | ||
020 | _c1300 | ||
035 | _a36605 | ||
037 | _bБусад | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a155 _bТ727 |
||
100 | _aТуяа Б. | ||
110 | _aУБИС. Сэтгэл судлалын тэнхим | ||
245 | 0 |
_aХүүхдийн сэтгэл судлалын бодлого, дасгал, арга зүй _bГарын авлага _c(Хян. О. Мягмар (д-р(Ph.D), дэд проф.)) |
|
250 | _a0 | ||
260 |
_c2003 _aУлаанбаатар |
||
300 |
_a104х. _bФото, схем _c20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aЭнэхүү гарын авлагад хүүхдийн сэтгэл судлалын хичээлээр гүйцэтгэх судалгааны ажлын арга зүй, онолын мэдлэгээ бататгах бодлого, дасгал, даалгаварууд орсон. Дасгал даалгаварыг гүйцэтгэснээр оюутнууд сэтгэл зүйн ойлголт, мэдээ баримттай чөлөөтэй харьцах, өөрийн үзэл бодлыг чөлөөтэй илэрхийлэх, эрэл хайгуул хийх, өөрийн байр суурийг хамгаалах, маргах, батлах нотлох, үндэслэл гаргах, шүүмжлэх чадварт суралцана. | ||
504 | _aНомзүй х. 103 | ||
505 |
_tХүүхдийн сэтгэл судлалын судлах зүйл, судалгааны аргууд _tХүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн үндсэн зүй тогтол _tХүүхдийн үйл ажиллагааны сэтгэл зүйн асуудал _tХүүхдийн танин мэдэх үйл ажиллагаа _tХүүхдийн нийгэмшихүй _tХүүхдийг судлах зарим аргачлал, арга зүй _tХавсралт |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aОй тогтоолт | ||
653 | _aСэтгэхүй | ||
653 | _aӨөрийн үнэлгээ | ||
653 | _aНийгмийн хөгжил | ||
653 | _aСэтгэлийн түгшүүр | ||
942 |
_2ddc _cBK |