000 02356nam a22003617a 4500
999 _c73880
_d73880
003 MN-UlMNUE
005 20200826122524.0
008 200826t20032003mp aelpf ||||a001 0 mon d
020 _c1300
035 _a36605
037 _bБусад
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a155
_bТ727
100 _aТуяа Б.
110 _aУБИС. Сэтгэл судлалын тэнхим
245 0 _aХүүхдийн сэтгэл судлалын бодлого, дасгал, арга зүй
_bГарын авлага
_c(Хян. О. Мягмар (д-р(Ph.D), дэд проф.))
250 _a0
260 _c2003
_aУлаанбаатар
300 _a104х.
_bФото, схем
_c20см
490 _v0
500 _aЭнэхүү гарын авлагад хүүхдийн сэтгэл судлалын хичээлээр гүйцэтгэх судалгааны ажлын арга зүй, онолын мэдлэгээ бататгах бодлого, дасгал, даалгаварууд орсон. Дасгал даалгаварыг гүйцэтгэснээр оюутнууд сэтгэл зүйн ойлголт, мэдээ баримттай чөлөөтэй харьцах, өөрийн үзэл бодлыг чөлөөтэй илэрхийлэх, эрэл хайгуул хийх, өөрийн байр суурийг хамгаалах, маргах, батлах нотлох, үндэслэл гаргах, шүүмжлэх чадварт суралцана.
504 _aНомзүй х. 103
505 _tХүүхдийн сэтгэл судлалын судлах зүйл, судалгааны аргууд
_tХүүхдийн сэтгэцийн хөгжлийн үндсэн зүй тогтол
_tХүүхдийн үйл ажиллагааны сэтгэл зүйн асуудал
_tХүүхдийн танин мэдэх үйл ажиллагаа
_tХүүхдийн нийгэмшихүй
_tХүүхдийг судлах зарим аргачлал, арга зүй
_tХавсралт
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aОй тогтоолт
653 _aСэтгэхүй
653 _aӨөрийн үнэлгээ
653 _aНийгмийн хөгжил
653 _aСэтгэлийн түгшүүр
942 _2ddc
_cBK