000 | 02037nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c73913 _d73913 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20200909093207.0 | ||
008 | 200909t20122012mp ||||f f|||a001 0 mon d | ||
020 |
_a978-99929-9-054-6 _c5000 |
||
035 | _a33979 | ||
037 | _bБоСС | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.1 _bИ967 |
||
100 | _aИчинхорлоо Ш. | ||
245 | 0 | _aБагшийн ном | |
250 | _a0 | ||
260 |
_c2012 _aУлаанбаатар _bСоёмбо принтинг |
||
300 |
_a168х. _bСхем _c20см |
||
490 | _v0 | ||
500 | _aБагшийн тухай ухагдахуунд орчин үеийн байр сууринаас хандан багшийн сурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагаа, багшийн хөгжил, багш хүн судлаач байх тухай, багшийн ур чадвар эв дүй, ёс зүй, ангитай хэрхэн ажиллах, хөдөлмөр зохион байгуулалт болон багшийн хөтлөх сургалтын зарим баримт бичгийн талаар өгүүлсэн. | ||
504 | _aНомзүй х. 165 | ||
505 |
_tБагш мэргэжлийн тухай _tСурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагаа, түүний онцлог _tСурган хүмүүжүүлэх зарчим _tСурган хүмүүжүүлэх ур чадвар, эв дүй _tСурган хүмүүжүүлэх ёс зүй _tБагшийн хөдөлмөр зохион байгуулалт _tАнгийн багш _tБагшийн хөгжил _tБагш судлаач _tБагшийн хөтлөх сургалтын бичиг баримт |
||
520 | _aБагш, оюутнуудад зориулсан. | ||
521 | _a+18 | ||
653 | _aБагшийн харилцаа | ||
653 | _aБагшийн эв дүй | ||
653 | _aБагшийн ур чадвар | ||
653 | _aСургалтын арга | ||
653 | _aСургалтын техник | ||
942 |
_2ddc _cBK |