000 02037nam a22003497a 4500
999 _c73913
_d73913
003 MN-UlMNUE
005 20200909093207.0
008 200909t20122012mp ||||f f|||a001 0 mon d
020 _a978-99929-9-054-6
_c5000
035 _a33979
037 _bБоСС
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.1
_bИ967
100 _aИчинхорлоо Ш.
245 0 _aБагшийн ном
250 _a0
260 _c2012
_aУлаанбаатар
_bСоёмбо принтинг
300 _a168х.
_bСхем
_c20см
490 _v0
500 _aБагшийн тухай ухагдахуунд орчин үеийн байр сууринаас хандан багшийн сурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагаа, багшийн хөгжил, багш хүн судлаач байх тухай, багшийн ур чадвар эв дүй, ёс зүй, ангитай хэрхэн ажиллах, хөдөлмөр зохион байгуулалт болон багшийн хөтлөх сургалтын зарим баримт бичгийн талаар өгүүлсэн.
504 _aНомзүй х. 165
505 _tБагш мэргэжлийн тухай
_tСурган хүмүүжүүлэх үйл ажиллагаа, түүний онцлог
_tСурган хүмүүжүүлэх зарчим
_tСурган хүмүүжүүлэх ур чадвар, эв дүй
_tСурган хүмүүжүүлэх ёс зүй
_tБагшийн хөдөлмөр зохион байгуулалт
_tАнгийн багш
_tБагшийн хөгжил
_tБагш судлаач
_tБагшийн хөтлөх сургалтын бичиг баримт
520 _aБагш, оюутнуудад зориулсан.
521 _a+18
653 _aБагшийн харилцаа
653 _aБагшийн эв дүй
653 _aБагшийн ур чадвар
653 _aСургалтын арга
653 _aСургалтын техник
942 _2ddc
_cBK