000 | 02079nam a22002297a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c88091 _d88091 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20181019134527.0 | ||
008 | 181017b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
037 | _bТөслөөр ирсэн | ||
040 | _cМУБИС-СӨБС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.91 _bА486 |
||
100 | _aАлтанцэцэг Ч., Оюунцэцэг Б. | ||
245 | _aХэл ярианы тусгай хэрэгцээ шаардлагатай хүүхэдтэй ажиллах арга зүйн зөвлөмж | ||
260 |
_aУлдаанбаатар _bУдам соёл ХХК-д хэвлэв _c2018 |
||
300 | _a136х. | ||
505 |
_tХэл ярианы бэрхшээлийн тухай ойлголт, ангилал, онцлог _tАвиан дуудлагын өөрчлөлт, түүнийг засах арга _tХэл ярианы бусад бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах арга зүй |
||
520 | _bХэл яриа бол хүний танин мэдэх үйл ажиллагааны үндсэн цөм юм. Хүүхэд төрсөн үеэсээ эхлээд гадаад орчноо хэл ярианы тусламжтайгаар таньж, түүнийг тусгаж, өөрийнхөө санаа бодлоо үгээр илэрхийлдэг. Хэл яриа сэтгэхүй 2 хоорондоо салшгүй холбоотой ба харилдцааны чухал хэрэглүүр болох хэл яриа нь хэвийн хөгжиж байх ёстой.Хэл ярианы бэрхшээл нь өөрөө аяндаа засарч арилахгүй тогтонги шинжтэй байдаг тул аль болох бага насанд нь хэрхэн, яаж засан сайжруулах ажлыг явуулах шаардлагатай талаар энэхүү номонд дурджээ. | ||
653 |
_aХэл яриа _aХөгжлийн бэрхшээл _aТусгай хэрэгцээ _aАвиан дуудлага |
||
700 | _aРед.Ц.Отгонбаяр | ||
942 |
_2ddc _cBK |