000 02079nam a22002297a 4500
999 _c88091
_d88091
003 MN-UlMNUE
005 20181019134527.0
008 181017b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
037 _bТөслөөр ирсэн
040 _cМУБИС-СӨБС
041 _amon
082 _221
_a371.91
_bА486
100 _aАлтанцэцэг Ч., Оюунцэцэг Б.
245 _aХэл ярианы тусгай хэрэгцээ шаардлагатай хүүхэдтэй ажиллах арга зүйн зөвлөмж
260 _aУлдаанбаатар
_bУдам соёл ХХК-д хэвлэв
_c2018
300 _a136х.
505 _tХэл ярианы бэрхшээлийн тухай ойлголт, ангилал, онцлог
_tАвиан дуудлагын өөрчлөлт, түүнийг засах арга
_tХэл ярианы бусад бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах арга зүй
520 _bХэл яриа бол хүний танин мэдэх үйл ажиллагааны үндсэн цөм юм. Хүүхэд төрсөн үеэсээ эхлээд гадаад орчноо хэл ярианы тусламжтайгаар таньж, түүнийг тусгаж, өөрийнхөө санаа бодлоо үгээр илэрхийлдэг. Хэл яриа сэтгэхүй 2 хоорондоо салшгүй холбоотой ба харилдцааны чухал хэрэглүүр болох хэл яриа нь хэвийн хөгжиж байх ёстой.Хэл ярианы бэрхшээл нь өөрөө аяндаа засарч арилахгүй тогтонги шинжтэй байдаг тул аль болох бага насанд нь хэрхэн, яаж засан сайжруулах ажлыг явуулах шаардлагатай талаар энэхүү номонд дурджээ.
653 _aХэл яриа
_aХөгжлийн бэрхшээл
_aТусгай хэрэгцээ
_aАвиан дуудлага
700 _aРед.Ц.Отгонбаяр
942 _2ddc
_cBK