000 03040nam a22003137a 4500
999 _c88097
_d88097
003 MN-UlMNUE
005 20181018160702.0
008 181018b2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-2-159-1
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a370'51
_bЁ956
100 _aЁншин Жу
110 _aЖу Ёншины боловсрол судлалын хүрээлэн
245 _aШинэ боловсролын туршлага
260 _aУБ
_bB@B book program
_c2017
300 _a300
_bХавсралт 1-3.
_c25 см
504 _aНомзүй-Хавсрал1 х279
505 _tШинэ боловсрол гэж юу вэ
_tШинэ боловсролын суурь зарчим
_tШинэ боловсрол болон Хятад соёл
_tШинэ боловсролын дөрвөн өөрчлөлт
_tШинэ боловсролын зургаан үйл ажиллагаа
_tШинэ боловсролын хүүхдэд зориулсан хөтөлбөр
_tШинэ боловсрол хийгээд багшийн хөгжил
_tШинэ боловсролын танхимын төгс сургалт
_tШинэ боловсролын төгс танхим
_tШинэ боловсролын сургуулийн соёл
_tШинэ боловсролын сар тутмын үйл ажиллагаа
_tШинэ боловсролын 9 дүрэм
_tШинэ боловсролын менежментийн дүрэм
_tШинэ боловсролын нийгмийн халамжийн үйл ажиллагаа
_tШинэ боловсролын талаар нийгмийн санал сэтгэгдэл
_tХавсралт 1 Шинэ боловсролын туршлагын заавар
_tХавсралт 2 Шинэ боловсролын туршлагаас багшийн коллежид элсэх тухай заавар
_tХавсралт 3 Шинэ боловсролын туршлагын дурсамжит огноо
_tЗохиогчийн тухай
520 _bДэлхий даяараа Хятадын боловсролын анхааралтай судалж байгаа өнөө үед 2000 онооос эхлэсэн Хятадын шинэ боловсролын туршлагыг харуулсан энэхүү ном нь дэлхийд тэргүүлэх болсон хятад боловсролын онолоос практик, хөтөлбөрөөс соёл хүртэл бүтнээрээ хятадын хөрсөнд хятадад бүтээгдсэн боловсрол юм.
653 _aХятадын боловсрол судлал
653 _aОлон улс Азийн боловсролын туршлага
653 _aХятадын боловсролын бодлого
653 _aХятадын багшийн хөгжил
653 _aХятадын боловсролын менежмент
653 _aХятадын нийгмийн халамж
700 _aОрч. Г.Агиймаа
942 _2ddc
_cBK