000 | 02930nam a22003617a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210303053807.0 | ||
008 | 181106b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99978-2-137-9 | ||
040 | _cБС. | ||
041 | _amon | ||
050 |
_a372 _bЦ926 |
||
082 |
_221 _a372 Ц926 |
||
100 | _aЦэвээнлхазал Я. | ||
110 | _aИдэр дээд сургууль | ||
245 |
_aСургуулийн өмнөх болон бага боловсролын онол, аргазүй _cРед.Ц. Жаргалтогтох, Д. Уянга, П. Цэрэндондов, Ц. Алтанхуяг , _bНэгдүгээр дэвтэр |
||
246 | _aБагш бэлтгэх их, дээд сургуулийн оюутан, цэцэрлэгийн болон бага ангийн багш нарт зориулав. | ||
260 |
_aУБ. _bЖиком Пресс ХХК. _c2018 |
||
300 |
_a120х. _bзурагтай _c25см |
||
490 | _v1 | ||
504 | _aСургуулийн өмнөх болон бага боловсролын онолын үндсэн асуудал 7-26х. Сургуулийн өмнөх болон бага боловсролын агуулга онцлог 27-60х. Цэцэрлэгийн болон сургуулийн багш 61-78х. Сургуулийн өмнөх болон бага боловсролын сургахзүйн үндэс 78-113х. | ||
505 | _aХөрвөх чадвартай, бүтээлч багш бэлтгэхийг манай орны хөгжлийн ирээдүй шаардах боллоо. Энэ зорилтыг хэрэгжүүлэхийн тулд 2016-2017 оноос эхлэн манай их сургууль дээр цэцэрлэг, бага сургуулийн багш, мэргэжлийн эрдэмтдээс бүрдсэн баг ажиллаж, сургалтын төлөвлөгөө, хөтөлбөр, сурах бичиг, сургалтын цахим орчныг шинэчлэн хийхээр санаачлага гаргаж судалгаа явуулан, бодит ажлыг хийж эхэллээ... | ||
505 | _tСургуулийн өмнөх болон бага боловсролын онолын үндсэн асуудал | ||
505 | _tСургуулийн өмнөх болон бага боловсролын агуулгын онцлог | ||
505 | _tЦэцэрлэгийн болон бага сургуулийн багш | ||
505 | _tСургуулийн өмнөх болон бага боловсролын сургахзүйн үндэс | ||
653 | _aЦэцэрлэгийн багшийн ажил | ||
653 | _aБага боловсрол | ||
653 | _aБага насны хүүхдийн боловсрол хөгжил | ||
653 | _aЦэцэрлэгийн насны хүүхдийн боловсрол | ||
700 | _aЦогбадрах З. | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c88176 _d88176 |