000 03699nam a22002897a 4500
999 _c88190
_d88190
003 MN-UlMNUE
005 20181114113940.0
008 181114b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-4-304-4
_c10000
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a360
_bН294
100 _aНаранчимэг Н.
245 _aХүн ам нийгмийн бодлого-II
_bӨгүүлэл, илтгэл, нийтлэл
260 _aУБ
_c2017
300 _a182
_bЗургийн жагсаалт, Хүснэгтийн жагсаалт, Товчилсон үгийн жагсаалт
_c20 см
490 _vII
500 _aУдирдахуйн ухааны доктор, профессор Н.Наранчимэгийн "Хүн ба гэр бүл", "Хүн ам ба нийгмийн бодлого", "Багш ба сургалт", "Боловсролын байгууллага ба удирдах ажилтан", "Багш ба сургалт бүл" 5 цуврал бүтээлийн хоёрдугаар дэвтэр болох "Хүн ам нийгмийн бодлого" бүтээл нь олон хүний нэгдэл болсон хүн амд хөгжил, төлөвшлийн өөрийн гэсэн зүй тогтол, нийтлэг шинж төлөв байх бөгөөд түүнийг судлан төрийн бодлогоор зөв чигт байлгах нь нийгмийн болон хувь хүний хөгжлийн чухал хүчин зүйлийн нэг гэдгийг онцлоход чиглэжээ.
505 _tХүн ам боловсрол /2002/
_tХүн амын боловсролын байдал, тулгамдсан асуудал /2005/
_tМонгол улсын хүн ам, орон сууцны тооллогын дүнд хийсэн шинжилгээ /2012/
_tХүн амын бүлгүүдэд чиглэсэн төрийн бодлго: ахмад настан болон хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдэд үзүүлж буй эрүүл мэндийн сэргээн үасах үйлчилгээ /2014/
_tЭмэгтэйчүүдийн боловсролын талаарх бодлого, хэрэгжилтийн өнөөгийн байдал /2003/
_tХүүхдэд үзүүлж буй халамжийн хувилбарт үйлчилгээ /2014/
_tЗасгийн газрын үйл ажиллагааны хөтөлбөрт дэвшүүлсэн нийгмийн бодлогуудын зорилтуудын хэрэгжилтэд анхаарах асуудалд /2011/
_tНийгмийн хамгааллын бодлогын зорилтуудын хэрэгжилт, иргэдийн үнэлгээ /2014/
_tНийгмийн түншлэл дэх хөдөлмөрийн харилцааг хөгжүүлэх зарим арга
520 _b"Хүн ам нийгмийн бодлого" бүтээл нь олон хүний нэгдэл болсон хүн амд хөгжил, төлөвшлийн өөрийн гэсэн зүй тогтол, нийтлэг шинж төлөв байх бөгөөд түүнийг судлан төрийн бодлогоор зөв чигт байлгах нь нийгмийн болон хувь хүний хөгжлийн чухал хүчин зүйлийн нэг гэдгийг онцлоход чиглэжээ.
653 _aБоловсролын тулгамдсан асуудал
653 _aХүн амын тооллого
653 _aНийгмийн халамжийн бодлго
653 _aБоловсролын бодлого
653 _aХөдөлмөрийн харилцаа
942 _2ddc
_cBK