000 02063nam a22003497a 4500
999 _c88213
_d88213
003 MN-UlMNUE
005 20201214130213.0
008 181116b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c8000
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a370
_bС745
100 _aАриунжаргал Л.д-р./Ph.D/, Энхтүвшин С., Ононтуул Б., Базарваань Д., Мөнхбат Э.
110 _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль. Эрлэм шинжилгээний алба, Боловсрол судлал, аргазүйн тэнхим
245 _aСуралцахуй суралцах хэв маяг
260 _aУБ
_bМөнхий үсэг ХГ
_c2018
300 _a97
_bЗур. Хүснэгт
_c20 см
500 _aОюутан нэг бүрийг хөгжүүлэхийн тулд оюутан нэг бүрийн оюуны болон суралцах чадамжийг тодорхойлж түүндээ тулгуурлан тэдний яаж суралцдагийг тодорхойлон тэдний онцлогийг илрүүлж тэр онцлогт тохирсон хичээлийг зохион байгуулах нь багш хүний үүрэг билээ.
504 _aНомзүй х.94
505 _tСуралцахуйн тухай ойлголт ба суралцах чиг хандлагад гарч буй өөрчлөлт
_tСуралцах хэв маягийг судлах онол арга зүй
653 _aОюун ухааны хөгжил
653 _aБоловсрол
653 _aСуралцахуй
653 _aСуралцах хэв маяг
653 _aПитер Хоней
653 _aАлан Мамфорд
653 _aНейл Флеминг
653 _aКарл Юнг
700 _aРед. Г.Баярмаа д-р /Ph.D/
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/Eb0E2VEWhwhCmozBANDOwfMBsLknjNwjHLyCHZyeeUeROg?e=Z9D0vb
_yЦахим хувилбар
942 _2ddc
_cBK