000 02432nam a22003497a 4500
999 _c88229
_d88229
003 MN-UlMNUE
005 20181119173951.0
008 181119b2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-2-193-5
_c20000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a494.23'071
_bБ168
100 _aБазаррагчаа М., Бямбаханд Ч.
110 _aМонгол Улсын Их Сургууль
245 _aМонгол хэл заах арга
260 _aУБ
_bЖиком пресс ХХК
_c2017
300 _a222
_bХүснэгт, Диаграмм, Хавсралт
_c24 см
500 _aЭнэхүү гарын авлагад монгол хэлний сургалтаар бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх арга зүйн хүрээнд эх хэлээрээ унших, бичих, яриа-сонсох чадварыг хэлний онол хэрэглээний түвшинд хэрхэн сурах-сургах тухай өгүүлж, орчин үеийн зарим аргыг дурдсан байна.
504 _aНомзүй х.210
505 _tМонгол хэл сурах-сургах арга зүй
_tЭхэд суурилан үгийн сан, хэл зүйн онцлогийг тайлбарлах нь
_tМонгол хэлний сургалтанд асуулт сорил жишиг даалгавар зохион ашиглах
520 _aМонгол хэлний багш мэргэжлийн оюутанд зориулсан гарын авлага
_bЭнэхүү гарын авлагад монгол хэлний сургалтаар бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх арга зүйн хүрээнд эх хэлээрээ унших, бичих, яриа-сонсох чадварыг хэлний онол хэрэглээний түвшинд хэрхэн сурах-сургах тухай өгүүлж, орчин үеийн зарим аргыг дурдсан байна.
653 _aСургалтын арга зүй
653 _aХэл шинжлэл
653 _aҮгийн сан
653 _aҮгийн утга
653 _aХэл зүй
653 _aХэлний хичээлийн сорил
653 _aӨгүүлбэр зүй
700 _aРед. Б.Цэрэндулам, Ж.Даваа /Ph.D/
942 _2ddc
_cBK