000 | 02086nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c88245 _d88245 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20210203205306.0 | ||
008 | 181129b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _c5000 | ||
040 | _cМУБИС | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a371.912 _bН 984 |
||
100 | _aНямдорж Ч. | ||
245 |
_aСонсголын бэрхшээлтэй суралцагчийн "Сонсголын бэрхшээл"-дээ хандах хандлагын судалгаа. Магистрын бүтээл _bСонсголын бэрхшээлтэй ахлах ангийн сурагчдын жишээн дээр |
||
260 |
_aУБ _c2018 |
||
300 |
_a71х. _bСхем, график |
||
504 | _aНомзүй х.69 | ||
505 |
_tСонсголын бэрхшээлтэй суралцагчдын сурган, сэтгэл судлалын талаарх үзэл баримтлал _tСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн "сонсголын бэрхшээл"-дээ хандах хадлагын судалгааны үр дүн |
||
653 | _aСонсголын эрхтэн, түүний бүтэц | ||
653 | _aСонсголын бэрхшээл үүсэх шалтгаан | ||
653 | _aСонсголын түвшинг оношлох | ||
653 | _aДохионы хэл | ||
653 | _aСонсголын бэрхшээлтэй иргэд | ||
653 | _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдэд боловсрол олгож ирсэн түүх | ||
653 | _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдэд боловсрол олгох арга зүй | ||
653 | _aСонсголгүй хүүхдийн сургуулийн орчин | ||
653 | _aСонсголгүй хүүхдийн сэтгэцийн онцлог | ||
653 | _aНийгмийн хандлага | ||
700 | _aУдирд. О.Мягмар, Д.Одгэрэл; шүүмж. Г.Батцэнгэл | ||
856 | _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EUPOBObaanJOnzsWmbflkT8BZl4CPzGhN7ASffDzkCiKIg?e=wb8fZu | ||
942 |
_2ddc _cMAG |