000 02086nam a22003497a 4500
999 _c88245
_d88245
003 MN-UlMNUE
005 20210203205306.0
008 181129b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c5000
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _221
_a371.912
_bН 984
100 _aНямдорж Ч.
245 _aСонсголын бэрхшээлтэй суралцагчийн "Сонсголын бэрхшээл"-дээ хандах хандлагын судалгаа. Магистрын бүтээл
_bСонсголын бэрхшээлтэй ахлах ангийн сурагчдын жишээн дээр
260 _aУБ
_c2018
300 _a71х.
_bСхем, график
504 _aНомзүй х.69
505 _tСонсголын бэрхшээлтэй суралцагчдын сурган, сэтгэл судлалын талаарх үзэл баримтлал
_tСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн "сонсголын бэрхшээл"-дээ хандах хадлагын судалгааны үр дүн
653 _aСонсголын эрхтэн, түүний бүтэц
653 _aСонсголын бэрхшээл үүсэх шалтгаан
653 _aСонсголын түвшинг оношлох
653 _aДохионы хэл
653 _aСонсголын бэрхшээлтэй иргэд
653 _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдэд боловсрол олгож ирсэн түүх
653 _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдэд боловсрол олгох арга зүй
653 _aСонсголгүй хүүхдийн сургуулийн орчин
653 _aСонсголгүй хүүхдийн сэтгэцийн онцлог
653 _aНийгмийн хандлага
700 _aУдирд. О.Мягмар, Д.Одгэрэл; шүүмж. Г.Батцэнгэл
856 _uhttps://msuemn.sharepoint.com/:b:/s/lib/EUPOBObaanJOnzsWmbflkT8BZl4CPzGhN7ASffDzkCiKIg?e=wb8fZu
942 _2ddc
_cMAG