000 02912nam a22002777a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20210915161512.0
008 190110b mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _c0
035 _a8041
037 _bХудалдаж авсан
040 _cМУБИС
041 _amon
082 _2ДАА
_a370
_bЛ111
110 _aМУБИС
245 0 _aЛавай 2011 №7
_hЭрдэм шинжилгээний сэтгүүл
250 _a0
300 _a172х.
490 _v7
500 _aМУБИС-иас эрхлэн хэвлүүлж буй энэхүү сэтгүүлийн нийтлэлийн бодлого нь багш боловсролын шинэчлэлийн талаарх олон улмын болон монгол орны туршлага судалгаа, шинэ санааг түгээн дэлгэрүүлэх, мэдээлэх, хэлэцүүлэхэд чиглэгддэг ба дугаар бүрийн нийтлэлд Судалгаа, судалгааны аргазүй ба судлаачийн бичих чадвар, Сургууль багш нарын ахмтын ажиллагаа, түншлэл клиник профессор, Багшийн шинэ загвар сургалтын шинэ хөтөлбөрүүд эдгээрийн хэрэгжилт, Багш бэлтгэдэг их дээд сургууль ЕБС цэцэрлэгийн багш нарын мэргэжлийн чадавхийн хөгжил, Мэдээлэл ба бусад асуудлууд гэсэн гол асуудлууд юм.
505 _aМУБИС-иас эрхлэн хэвлүүлж буй энэхүү сэтгүүлийн нийтлэлийн бодлого нь багш боловсролын шинэчлэлийн талаарх олон улмын болон монгол орны туршлага судалгаа, шинэ санааг түгээн дэлгэрүүлэх, мэдээлэх, хэлэцүүлэхэд чиглэгддэг ба дугаар бүрийн нийтлэлд Судалгаа, судалгааны аргазүй ба судлаачийн бичих чадвар, Сургууль багш нарын ахмтын ажиллагаа, түншлэл клиник профессор, Багшийн шинэ загвар сургалтын шинэ хөтөлбөрүүд эдгээрийн хэрэгжилт, Багш бэлтгэдэг их дээд сургууль ЕБС цэцэрлэгийн багш нарын мэргэжлийн чадавхийн хөгжил, Мэдээлэл ба бусад асуудлууд гэсэн гол асуудлууд юм.
653 _aЭрдэм шинжилгээний бичиг
856 _uhttp://lavai.msue.edu.mn/index.php?role=no&link=volumes&action=7
942 _2ddc
_cMJOU
999 _c96728
_d96728