000 02734nam a22003737a 4500
003 MN-UlMNUE
005 20250430175621.0
008 200826s2018 mp a f || 000 0 mon d
020 _a9789997898401
_c18000
037 _bХудалдаж авсан
040 _cMN-UlMNUE
_aMN-UlMNUE
_bMON
_dMN-UlMNUE
_erda
041 _aMON
082 _221
_a150
_bО-634
100 0 _aОюундалай, Н.
_9367
_eЗохиогч
245 1 0 _aКогнитив сэтгэл судлал :
_bГарын авлага /
_cЗохиогч: Н. Оюундалай, Ц. Уянга ; Редактор: Н. Оюунцоо
246 1 4 _aСэтгэлгээний өөрчлөлт хөгжлийг дагуулна
264 1 _aУлаанбаатар :
_bСодпресс хэвлэлийн үйлдвэр
_c2018.
300 _a102 хуудастай :
_bФото, схем ;
_c25 см
504 _aНом зүй (хуудас 102)
505 _tКогнитив сэтгэл судлал гэж юу вэ? --
_tКогнитив тогтолцоонд сэрэл, хүртэхүйн гүйцэтгэх үүрэг --
_tТанин мэдэх хөгжлийн үе шатууд, мэдээлэл түүнийг боловсруулах --
_tМэдээллийн загварчлах аргууд --
_tКогнитив тогтолцоонд анхаарлын гүйцэтгэх хэрэг --
_tАнхаарлын чанаруудыг сурах үйл ажиллагаанд хэрэглэх нь --
_tКогнитив тогтолцоонд сэтгэхүйн гүйцэтгэх үүрэг, сургалтын явцад түүнийг хөгжүүлэх арга зам --
_tКогнитив оюун ухаан --
_tКогнитив тогтолцоонд сэрэл хүртэхүйн гүйцэтгэх үүрэг, үүсэх зүй тогтол
520 _aТөрөл бүрийн мэргэжилтэй эмч, багш, нийгмийн ажилтан, хууль, хүчний байгууллагын ажилтан албан хаагчид цаашлаад нийгмийн харилцаанд оролцож буй хэн бүхэн энэхүү гарын авлагыг ашиглах боломжтой
546 _aМонгол
_bКирилл
653 _aХүний хөгжил
653 _aТанин мэдэхүй
653 _aСэтгэхүй
653 _aАнхаарал
653 _aОюун ухаан
653 _aСэрэл хүртэхүй
653 _aЭрдэмтдийн онол
700 0 _aУянга, Ц.
_eЗохиогч
_97825
700 0 _aОюунцоо, Н.
_eРедактор
_93427
710 2 _aБоловсрол сэтгэл судлалын академи
_9368
942 _2ddc
_cBK
999 _c98363
_d98363