000 | 02734nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20250430175621.0 | ||
008 | 200826s2018 mp a f || 000 0 mon d | ||
020 |
_a9789997898401 _c18000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_cMN-UlMNUE _aMN-UlMNUE _bMON _dMN-UlMNUE _erda |
||
041 | _aMON | ||
082 |
_221 _a150 _bО-634 |
||
100 | 0 |
_aОюундалай, Н. _9367 _eЗохиогч |
|
245 | 1 | 0 |
_aКогнитив сэтгэл судлал : _bГарын авлага / _cЗохиогч: Н. Оюундалай, Ц. Уянга ; Редактор: Н. Оюунцоо |
246 | 1 | 4 | _aСэтгэлгээний өөрчлөлт хөгжлийг дагуулна |
264 | 1 |
_aУлаанбаатар : _bСодпресс хэвлэлийн үйлдвэр _c2018. |
|
300 |
_a102 хуудастай : _bФото, схем ; _c25 см |
||
504 | _aНом зүй (хуудас 102) | ||
505 |
_tКогнитив сэтгэл судлал гэж юу вэ? -- _tКогнитив тогтолцоонд сэрэл, хүртэхүйн гүйцэтгэх үүрэг -- _tТанин мэдэх хөгжлийн үе шатууд, мэдээлэл түүнийг боловсруулах -- _tМэдээллийн загварчлах аргууд -- _tКогнитив тогтолцоонд анхаарлын гүйцэтгэх хэрэг -- _tАнхаарлын чанаруудыг сурах үйл ажиллагаанд хэрэглэх нь -- _tКогнитив тогтолцоонд сэтгэхүйн гүйцэтгэх үүрэг, сургалтын явцад түүнийг хөгжүүлэх арга зам -- _tКогнитив оюун ухаан -- _tКогнитив тогтолцоонд сэрэл хүртэхүйн гүйцэтгэх үүрэг, үүсэх зүй тогтол |
||
520 | _aТөрөл бүрийн мэргэжилтэй эмч, багш, нийгмийн ажилтан, хууль, хүчний байгууллагын ажилтан албан хаагчид цаашлаад нийгмийн харилцаанд оролцож буй хэн бүхэн энэхүү гарын авлагыг ашиглах боломжтой | ||
546 |
_aМонгол _bКирилл |
||
653 | _aХүний хөгжил | ||
653 | _aТанин мэдэхүй | ||
653 | _aСэтгэхүй | ||
653 | _aАнхаарал | ||
653 | _aОюун ухаан | ||
653 | _aСэрэл хүртэхүй | ||
653 | _aЭрдэмтдийн онол | ||
700 | 0 |
_aУянга, Ц. _eЗохиогч _97825 |
|
700 | 0 |
_aОюунцоо, Н. _eРедактор _93427 |
|
710 | 2 |
_aБоловсрол сэтгэл судлалын академи _9368 |
|
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c98363 _d98363 |