000 | 04033nam a22003977a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20220914183628.0 | ||
008 | 190430b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978 99978 68 57 2 _c25000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_cМУБИС-СӨБС _dMN-UlMNUE _aMN-UlMNUE _erda |
||
082 |
_221 _a372 _bБ121 |
||
245 |
_aБага насны хүүхдийн математикийн үндсэн ойлголт _cРед.Т. Цэндсүрэнп; Орч. Б.Мягмар, Б. Алтантуяа. |
||
246 | _aBig Ideas of Early Mathematics | ||
260 |
_aУБ _b"Ган принт"ХХК-д хэвлэв. _c2019 |
||
300 |
_a221х. _bФото зураг, дүрс, хүснэгт _c23см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aБага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой.Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно. | ||
504 | _aНомзүй х.120-121 | ||
505 |
_aБага насны хүүхдэд тоог таниулах, тоолуулж сургах, хоёр хэмжээст дүрсийг нэрлүүлж сургахаас гадна хүүхдийн математик сэтгэлгээг хөгжүүлэх асуудлыг оцгойлон анхаарах ёстой. Хүүхдийн математикийг ойлгох, эзэмших үйл явц нь төрөлхийн байх ба 3 нас хүртэлх жилүүд нь хамгийн чухал үе байдаг. Номын агуулга нь багшийн зүгээс хүүхдэд эд юмстай харицах үйлдэл хийх боломж олгох, хүүхдийн үйл ажиллагааг төлөвлөн зохион байгуулахад тусалж дэмжих болно. Түүнчлэн уг номонд баг, эцэг эхчүүд, хүүхдийн хөгжлийг дэмжих багц үйл ажиллагаа төдийгүй эдгээр үйл ажиллагаа нь хүүхдийн хөгжилд чухал болохыг тайлбарласан байна. _tОнонлог: Шинж чанараар нь бүлэглэх _tТооны тухай ойлголт: Тоо хэмжээний тухай ойлголтыг хөгжүүлэх нь _tТоолол: 1,2,3 ба цааш нь _tТооны үйлдэл: Тооны үйлдэл бүхэн утга агуулна _tЗүй тогтол: Давтамж болон зүй тогитлыг таньж мэдэх _tХэмжигдэхүүн: Бодит харицуулалт хийх _tМэдээллийн дүн шинжилгээ: Асуух ба хариултыг олох _tОрон зайн хамаарал: Хүрээлэн буй орчин тойрноо зураглаж дүрслэх нь _tХэлбэр дүрс: Дүрсийн тухай ойлголт |
||
520 | _aБага насны хүүхдийн багш нарт зориулав. | ||
653 | _aМатематикийн үндсэн ойлголт | ||
653 | _aБага нас | ||
653 | _aМатематик | ||
653 | _aБага насны хүүхдийн математикийн үндсэн ойлголт | ||
653 | _aТоо, тоолол | ||
653 | _aДүрс | ||
653 | _aБагш | ||
653 | _aЧадвар | ||
653 | _aДасгал | ||
653 | _aБНХ-ийн математикийн үндсэн ойлголт | ||
653 | _aБ.Мягмар | ||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c98871 _d98871 |