000 | 01762nam a22003017a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c99040 _d99040 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20190521122545.0 | ||
008 | 190521b2018 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a9789997848734 _c18000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 | _cМУБИС | ||
082 |
_221 _a370'07 _bО-195 |
||
100 | _aОдмаа Д. | ||
245 | _aСудалгааны бүтээлийн товчоо | ||
246 | _aБоловсрол судлал, Боловсролын удирдлага, Улс төр судлал, Олон нийтийн харилцаа, Төрийн удирдлагын холбоотой судалгааны бүтээлүүдээс | ||
260 |
_aУБ _c2018 |
||
300 |
_a348х. _bХүснэгт, график _c25см |
||
490 | _vI дэвтэр | ||
500 | _aШУТИС-ийн багш Боловсролын удирдлагын ухааны доктор Д. Одмаагийн судалгааны бүтээлийг 4 төрөлд төрөлжүүлэн энэхүү бүтээлд багтаасан байна. | ||
504 | _aСэдэв бүрийн ард номзүйтэй | ||
505 |
_tУлс төрийн боловсрол хэрэгцээ шаардлага ая холбогдол _tБоловсролын удирдлага, Сургалтын чанар Үнэлгээ Дээд боловсролын хөгжлийн чиг хандлага _tОлон нийттэй харилцах ажил _tТөрийн захиргаа Төрийн удирдлага |
||
653 | _aТөрийн албаны ёс зүй | ||
653 | _aPR -ийн хэрэгцээ | ||
653 | _aНийгмийн сүлжээ | ||
653 | _aСонгууль | ||
653 | _a6 настай сурагчид | ||
942 |
_2ddc _cBK |