000 | 02612nam a22004457a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20230929132042.0 | ||
008 | 190930b mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99929-1-845-4 _c40000 |
||
037 | _bХудалдаж авсан | ||
040 |
_cМУБИС.Ар.БС _dMN-UlMNUE _aMN-UlMNUE _erda |
||
082 |
_221 _a371.11 068 _bП-915 |
||
100 |
_aПүрэвдорж Ч. _91364 |
||
110 | _aМонгол Улсын Боловсролын Их Сургууль | ||
245 |
_aБагшлахуйн менежмент _bАрдчилал зах зээлийн орчин дахь багшлахуйн онол практик. |
||
246 | _aАрдчилал, зах зээлийн орчин дахь багшлахуйн онол, практик | ||
250 | _a2 дахь хэвлэл | ||
260 |
_aУлаанбаатар хот _b"Мөнхийн үсэг"ХХК _c2019 он |
||
300 |
_a486х. _bФото, диаграмм, хүснэгт _c25см |
||
336 |
_2rdacontent _atext _btxt |
||
337 |
_2rdamedia _aunmediated _bn |
||
338 |
_2rdacarrier _avolume _bnc |
||
500 | _aБагшийн ажил амьдралд цогцолдог ертөнцийн зарим нэг нийтлэг талыг эрдэмтэн мэргэд, практик туршлагаас сонгон зах зээл, орчин үе руу яваа ажил мэргэжил нэгтэй нөхөд шавь нартаа зориулав. | ||
504 | _aНомзүй х.443, Хавсралт х.459, Нэрсийн заалт х.475, | ||
505 |
_tБоловсрол ба тогтолцоо _tБагш, суралцагч _tТөлөвлөлт, Зохион байгуулалт _tҮнэлгээ, стандарт _tБагшийн хөгжил |
||
520 | _aБагш, оюутан багш, багш мэргэжлийн магистрант, докторант нарт зориулсан. | ||
653 | _aБагш багшлахуй | ||
653 | _aПрагматизмын мөн чанар | ||
653 | _aБихевиоризмын практик хэрэглээ | ||
653 | _aСурахуйн онол | ||
653 | _aБоловсролын тогтолцооны бүтцийн шинжилгээ | ||
653 | _aЖендерийн тэгш байдал | ||
653 | _aХошуучлал манлайлал | ||
653 | _aИмиж бүрдүүлэхүй | ||
653 | _aХүний хөгжил ба багшийн хөгжил | ||
653 | _aБагшийн ажил | ||
653 | _aБагшлахуйн менежмент | ||
700 |
_aМөнхсэлэнгэ П. _95559 |
||
942 |
_2ddc _cBK |
||
999 |
_c99748 _d99748 |