000 02879nam a22002897a 4500
999 _c99799
_d99799
003 MN-UlMNUE
005 20191009143444.0
008 191009b2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99929-4-896-5
_c30000
037 _fХудалдаж авсан
040 _cБС.
041 _amon
082 _221
_a370'517 Б922
100 _aБэгз Н.
245 _aМонголын боловсрол судлалын шинэ парадигм
_cРед. Ц. Балхаажав
250 _a3
260 _aУБ
_bСоёмбо Принтинг
_c2017
300 _a381
_c24.5см.
500 _aСоциалист боловсролын онол, сургаалиар 70-аад жил явсан Монгол улсынхаа боловсролыг Дэлхийн олон улсын боловсролын хөгжлийн нийтлэг жишигт нийцүүлэн хөгжүүлэх их үйлсийн гараа болсон 1990-ээд оны эхэнд үүсгэн хөгжүүлсэн боловсрол судлал өнөөдөр Монгол Улсын нийгмийн оюуны амьдралд орон зайгаа баттай эзэлж, шинжлэх ухааны бие даасан чиглэл болон хөгжиж байна. Боловсрол судлалыг шинэ дэг сургуулиар хөгжүүлэх оролдлого, эрэл хайгуул хийсэн энэ 25 жилийн хөдөлмөрийн үр дүнд монголын боловсрол судлаач эрдэмтдийн нэгэн шинэ үе төрөн гарав. Тэд Монголын боловсролын шинэ тогтолцоог нийгмийн амьдралын нийт том орон зайгаар нь төсөөлж, түүний формаль ба формаль бус хэлбэрийг ялгаж салган, сургалтын олон хэлбэр, хэв шинжийг хуульчлан бататгаж, хөгжлийн үзэл баримтлалыг бий болгоход хүчин зүтгэж ирэв...
505 _tБоловсрол судлалын орчин үеийн асуудлууд
_tМонголын боловсрол судлалын хөгжил
_tБоловсролын уламжлалын судалгаа
_tНийгэм ба боловсрол
_tГлобальчлал ба Монголын боловсрол
_tБоловсролын харьцуулсан судалгаа
_tБоловсролын чанарын судалгаа
_tБоловсролын шинэчлэлийн бодлого
_tНасан туршийн боловсролын шинэ үе
653 _aПарадигм
653 _aНасан туршийн боловсрол
653 _aБоловсрол
653 _aГлобальчлал
653 _aХарилцаа
942 _2ddc
_cBK