000 | 02879nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c99799 _d99799 |
||
003 | MN-UlMNUE | ||
005 | 20191009143444.0 | ||
008 | 191009b2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 |
_a978-99929-4-896-5 _c30000 |
||
037 | _fХудалдаж авсан | ||
040 | _cБС. | ||
041 | _amon | ||
082 |
_221 _a370'517 Б922 |
||
100 | _aБэгз Н. | ||
245 |
_aМонголын боловсрол судлалын шинэ парадигм _cРед. Ц. Балхаажав |
||
250 | _a3 | ||
260 |
_aУБ _bСоёмбо Принтинг _c2017 |
||
300 |
_a381 _c24.5см. |
||
500 | _aСоциалист боловсролын онол, сургаалиар 70-аад жил явсан Монгол улсынхаа боловсролыг Дэлхийн олон улсын боловсролын хөгжлийн нийтлэг жишигт нийцүүлэн хөгжүүлэх их үйлсийн гараа болсон 1990-ээд оны эхэнд үүсгэн хөгжүүлсэн боловсрол судлал өнөөдөр Монгол Улсын нийгмийн оюуны амьдралд орон зайгаа баттай эзэлж, шинжлэх ухааны бие даасан чиглэл болон хөгжиж байна. Боловсрол судлалыг шинэ дэг сургуулиар хөгжүүлэх оролдлого, эрэл хайгуул хийсэн энэ 25 жилийн хөдөлмөрийн үр дүнд монголын боловсрол судлаач эрдэмтдийн нэгэн шинэ үе төрөн гарав. Тэд Монголын боловсролын шинэ тогтолцоог нийгмийн амьдралын нийт том орон зайгаар нь төсөөлж, түүний формаль ба формаль бус хэлбэрийг ялгаж салган, сургалтын олон хэлбэр, хэв шинжийг хуульчлан бататгаж, хөгжлийн үзэл баримтлалыг бий болгоход хүчин зүтгэж ирэв... | ||
505 |
_tБоловсрол судлалын орчин үеийн асуудлууд _tМонголын боловсрол судлалын хөгжил _tБоловсролын уламжлалын судалгаа _tНийгэм ба боловсрол _tГлобальчлал ба Монголын боловсрол _tБоловсролын харьцуулсан судалгаа _tБоловсролын чанарын судалгаа _tБоловсролын шинэчлэлийн бодлого _tНасан туршийн боловсролын шинэ үе |
||
653 | _aПарадигм | ||
653 | _aНасан туршийн боловсрол | ||
653 | _aБоловсрол | ||
653 | _aГлобальчлал | ||
653 | _aХарилцаа | ||
942 |
_2ddc _cBK |