Бага ангийн сурагчдад өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил төлөвшихийг дэмжих арга зүй

372.7'071
А516
Амартүвшин Д.
          Бага ангийн сурагчдад өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил төлөвшихийг дэмжих арга зүй .- УБ., 2018, .- 202х., 20см. -ISBN .: 978-99978-2-088-4
- Юмс үзэгдлийн холбоо, хамаарлыг ашиглан ахуй амьдралд өдөр тутам тохиолдох асуудлыг математикаар шийдэх үйл ажиллагааны нэг хэлбэр нь өгүүлбэртэй бодлого бодох юм. Өгөгдсөн нөхцөл байдлыг уншиж ойлгоод, асуултад мэдлэгээ ашиглан хариулах нь суралцах арга барилын элемент юм. Өөрөө өөрийнхөө хийсэн үйл ажиллагааг хянах чадварт ч суралцах боломж өгүүлбэртэй бодлого бодох үед хөгждөг. Тиймээс өгүүлбэртэй бодлого бодох чадвар нь тухайн суралцагчийн эзэмшсэн боловсролынх нь үр дүнг илтгэнэ. Ямар ч төрлийн өгүүлбэртэй бодлогыг бодохдоо өгүүлбэрийг уншиж ойлгох – загварчлах - бодох аргыг сонгох – бодолтыг гүйцэтгэх хариуг шалгах гэсэн алхмуудыг хийж сурвал ерөнхий арга барилд суралцсан гэж үзнэ. Эдгээр алхам бүрийг багш хэрхэн төлөвлөж, удирдан зохион байгуулж чиглүүлж, дэмжих боломжтойг ангийн багш нар, эцэг эхчүүд та бүхэнд санал болгож байна. Уг номонд өгүүлбэртэй бодлого бодож сурах, тэр үйлийг дэмжихтэй холбоотой онол, практикийн нэлээд асуудал нэгтгэгдсэн тул энэ талаар судлах судлаачдад эх сурвалж болно гэж найднам.

Бага ангийн сурагчдад өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил төлөвшихийг дэмжих арга зүй Математикийн бодлого, түүний боловсрол, сургалтанд гүйцэтгэх үүрэг, сэтгэл зүйн асуудлууд Өгүүлбэртэй бодлого бодох зарим арга зам Өгүүлбэртэй бодлогод суралцахад чиглүүлэх ажлын хуудас Бадрангуй Алдарт Багшийн Сургууль

Бэлэг дурсгалын журмаар авсан.

Өгүүлбэртэй бодлого бодох Бодох арга Математикийн бодлого

372.7'071 / А516
© МУБИС-ийн номын сан | СБД, VIII хороо, Бага тойруу-14, Улаанбаатар хот, Мэйл хаяг: library@msue.edu.mn
Нүүр хуудас | Журам | Номын сангийн сайт | Фэйсбүүк хуудас Утас: 976-77775115-1077