MARC details
000 -LEADER |
fixed length control field |
03687nam a22003617a 4500 |
003 - CONTROL NUMBER IDENTIFIER |
control field |
MN-UlMNUE |
005 - DATE AND TIME OF LATEST TRANSACTION |
control field |
20230403120233.0 |
008 - FIXED-LENGTH DATA ELEMENTS--GENERAL INFORMATION |
fixed length control field |
211112b 2021mp ||||| |||| 00| 0 mon d |
020 ## - INTERNATIONAL STANDARD BOOK NUMBER |
Terms of availability |
978-99978-2-088-4 |
037 ## - SOURCE OF ACQUISITION |
Form of issue |
Бэлэг дурсгалын журмаар авсан. |
040 ## - CATALOGING SOURCE |
Transcribing agency |
БС. |
Modifying agency |
MN-UlMNUE |
Original cataloging agency |
MN-UlMNUE |
Description conventions |
rda |
041 ## - LANGUAGE CODE |
Language code of text/sound track or separate title |
Mongolian |
082 ## - DEWEY DECIMAL CLASSIFICATION NUMBER |
Edition number |
21 |
Classification number |
372.7'071 |
Item number |
А516 |
100 ## - MAIN ENTRY--PERSONAL NAME |
Personal name |
Амартүвшин Д. |
9 (RLIN) |
4657 |
110 ## - MAIN ENTRY--CORPORATE NAME |
Corporate name or jurisdiction name as entry element |
МУБИС. Багшийн сургууль |
9 (RLIN) |
4653 |
245 ## - TITLE STATEMENT |
Title |
Бага ангийн сурагчдад өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил төлөвшихийг дэмжих арга зүй |
264 ## - PRODUCTION, PUBLICATION, DISTRIBUTION, MANUFACTURE, AND COPYRIGHT NOTICE |
Place of production, publication, distribution, manufacture |
УБ. |
Date of production, publication, distribution, manufacture, or copyright notice |
2018 |
300 ## - PHYSICAL DESCRIPTION |
Extent |
202х. |
Other physical details |
20см. |
336 ## - CONTENT TYPE |
Source |
rdacontent |
Content type term |
text |
Content type code |
txt |
337 ## - MEDIA TYPE |
Source |
rdamedia |
Media type term |
unmediated |
Media type code |
n |
338 ## - CARRIER TYPE |
Source |
rdacarrier |
Carrier type term |
volume |
Carrier type code |
nc |
500 ## - GENERAL NOTE |
General note |
Юмс үзэгдлийн холбоо, хамаарлыг ашиглан ахуй амьдралд өдөр тутам тохиолдох асуудлыг математикаар шийдэх үйл ажиллагааны нэг хэлбэр нь өгүүлбэртэй бодлого бодох юм. Өгөгдсөн нөхцөл байдлыг уншиж ойлгоод, асуултад мэдлэгээ ашиглан хариулах нь суралцах арга барилын элемент юм. Өөрөө өөрийнхөө хийсэн үйл ажиллагааг хянах чадварт ч суралцах боломж өгүүлбэртэй бодлого бодох үед хөгждөг. Тиймээс өгүүлбэртэй бодлого бодох чадвар нь тухайн суралцагчийн эзэмшсэн боловсролынх нь үр дүнг илтгэнэ. Ямар ч төрлийн өгүүлбэртэй бодлогыг бодохдоо өгүүлбэрийг уншиж ойлгох – загварчлах - бодох аргыг сонгох – бодолтыг гүйцэтгэх хариуг шалгах гэсэн алхмуудыг хийж сурвал ерөнхий арга барилд суралцсан гэж үзнэ. Эдгээр алхам бүрийг багш хэрхэн төлөвлөж, удирдан зохион байгуулж чиглүүлж, дэмжих боломжтойг ангийн багш нар, эцэг эхчүүд та бүхэнд санал болгож байна. Уг номонд өгүүлбэртэй бодлого бодож сурах, тэр үйлийг дэмжихтэй холбоотой онол, практикийн нэлээд асуудал нэгтгэгдсэн тул энэ талаар судлах судлаачдад эх сурвалж болно гэж найднам. |
505 ## - FORMATTED CONTENTS NOTE |
Title |
Бага ангийн сурагчдад өгүүлбэртэй бодлого бодох ерөнхий арга барил төлөвшихийг дэмжих арга зүй |
|
Title |
Математикийн бодлого, түүний боловсрол, сургалтанд гүйцэтгэх үүрэг, сэтгэл зүйн асуудлууд |
|
Title |
Өгүүлбэртэй бодлого бодох зарим арга зам |
|
Title |
Өгүүлбэртэй бодлогод суралцахад чиглүүлэх ажлын хуудас |
|
Title |
Бадрангуй Алдарт Багшийн Сургууль |
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED |
Uncontrolled term |
Өгүүлбэртэй бодлого бодох |
|
Uncontrolled term |
Бодох арга |
|
Uncontrolled term |
Математикийн бодлого |
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA) |
Source of classification or shelving scheme |
Dewey Decimal Classification |
Koha item type |
Ном, сурах бичиг |